Hop til indhold
Stavox

[Solved] Maxx0758


Mikarsa

Recommended Posts

 

Dit ingame navn: Mikarsa Staff ingame navn:Maxx0758 Dit SteamID:STEAM_0:1:24677674 Staff SteamID:STEAM_0:1:39487210 Forklar situationen:Hej mig og mine venner var ude for en episode hvor vi bliver kaldt bøsser af critz. Dette vælger vi at kalde en admin case på. Men admin "Maxx0758 vælger ikke at gøre noget ved det. Selvom vi sender ham en video af episoden. 
Jeg linker hermed både video af episoden hvor vi bliver kaldt bøsser 2 gange og episoden hvor Maxx0758 vælger decideret ikke at gøre noget ved det.

Bevis: https://www.youtube.com/watch?v=6sHALXAv0Gc

https://www.youtube.com/watch?v=ApYQfUe8tpQ

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Sjovt at i har taget den del med jer der kalder mig det ene og andet ud af videoen (Som jeg også nævnte i casen.)

I fremprovokere selv en reaktion ud af mig, så syntes det er meget dumt at lave en klage. 🤦‍♂️🤦‍♂️:toadleave::shitposting:

Det er vel logik for burhøns at jeg ikke kommer over til jer og siger "Hvad sagde du til mig din bøsse" uden grund? Har bedre ting at tage mig til.

 

I var også meget flabede overfor Nikolai P og hans betjente.

Lige da casen lukkede sagde i bl.a. "bøsse, svans og bøsserøv", men igen er dette også taget ud af videoen.

:tried::tried::tried::tried::tried::tried:

 

Nu mødte jeg jer lige ingame igen og du mener at man ikke skal blive straffet for det, plus i kaldte mig bøsse. Denne klage virker ikke særlig seriøs.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mikarsa.

Jeg tager din case omkring en der skulle være "homofob". Straks får jeg tilsendt linket til videoen, hvor man kan høre Critz sige "Hvad sagde du til mig din bøsse", osv.

I 3 begynder straks at snakke om, at det værste man kunne blive straffet for på serveren var at være homofob, og alt mulig ligegyldigt.

Critz siger så, at I startede med at sige grimme ting til ham, og derved fremprovokere det som Critz siger i videoen. I begynder så at snakke "voldsomt" til Critz, hvor jeg vurdere ud fra videoens start, samt jeres væremåde i casen, at det virker mere til, at der er en såkaldt "beef" imellem jer 3 og Critz. Videoen skulle have startet lidt før den angivende situation, før jeg ville kunne vurdere situationen ordentligt. Jeg fortalte også til Critz, at man som tidligere staff på Stavox burde vide, hvordan man skal tale på serveren, og jeg vælger ikke at give en straf, på baggrund af min tidligere vurdering. Jeg beder jer derefter om at holde jer væk fra hinanden, og slutter casen. 

 

Lige efter at jeg afslutter casen og starter på nogle andre, (Det var min plan at spectate jer, og se om I ville sige noget grimt til Critz, hvilket ville kunne hjælpe mig med at finde ud af, om Critz måske talte sandt eller ej). Her begynder jeg at få flere PM's fra Critz, angående at I straks gik hen til ham igen, og begyndte at snakke grimt igen. Jeg kunne dog ikke nå at se det, da jeg var i gang med andre cases, og da jeg så fik tid, begyndte du at lave en staffklage, og Critz havde forladt serveren.

 

Til en anden gang, ville det være smart at lave klips, som viser noget tid før en angiven situation, da man nemt ville kunne tro at det der, kun er for at ramme én person, fordi man ikke kan lide personen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Maxx skriver ved jeg udemærket godt hvordan man opfører sig og taler. Dog havde i været irreterende i længe tid (Også overfor andre), og prøvede endda at få mig til at køre en af jer ned, så jeg nok kunne få carban. Jeg sagde også at det ikke var okay at jeg talte på den måde og det må du undskylde, men så lad da vær med at være så pisse irriterende ❤️ 

 

Og hvis i selv mener det rammer jer personligt, som en af jer sagde hvorfor så sige sådan nogle ting til mig? Tænker ikke det hjælper, men jeg valgte at ingorer jer efterfølgende.

 

Enjoy your day:)

 

Dette er efter casen, hvor jeg intet gjorde dog skulle jeg lige kaldes ting. Det kan også ses at de starter, som jeg også påstår de gjorde i den tidligere situation. Det er også et bevis på at de efterfølgende opsøger mig og stopper endda kun for at tale grimt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.