Hop til indhold
Stavox

Hvor langt væk kan politiet måle weed?


Alex5700

Recommended Posts

Har i lidt længere tid sprintet rundt på serveren, og spurgt folk om dette spørgsmål "Hvor langt væk skal ens weed være fra popo, for at være under den lovlige grænse?"

 

Mange mennesker har svaret... Men svaret har 100% af gangene været "Det aner jeg ikke"

 

Så tænkte det ville være rart, hvis et dejligt mennesker på forum/stavox, gad at dele denne (hvad jeg syntes) ret så vigtige viden.... hvis de self. har svaret.

 

Så hvor langt væk kan politiet enlig måle weed?

 

Tak for hjælpen <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg mener at der sammen med en ændring på weed kom, at %'en som krukker afgiver stiger for hver høst du laver. Jeg har også selv oplevet det når jeg har spillet som betjent, at det er steget.

De præcise tal kender jeg dog ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Guzern skrev:

Jeg mener at der sammen med en ændring på weed kom, at %'en som krukker afgiver stiger for hver høst du laver. Jeg har også selv oplevet det når jeg har spillet som betjent, at det er steget.

De præcise tal kender jeg dog ikke.

Ja mener også at jeg har hørt at det er noget med at det stiger... mener at det er ved 10 portion at det har nået Max procent, men ikke hæng mig op på det;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.