Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] unban request


Deagle Mester

Recommended Posts

Steam-ID: STEAM_0:1:158268564
Hvorfor skal jeg unbannes?: Jeg vil bare gerne begynde med at sige undskyld for hvad jeg gjorde jeg havde det bare rigtig psykisk dårligt og havde tit ondt i hovedet for 2 måneder siden og følte mig alene i skolen men jeg har fået det meget bedre nu og syntes jeg skulle få den ene lille bitte chance mere og vil håbe jeg kan komme ind igen her inden længe og atter en gang undskyld😢

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Kasper skrev:

Hej @Daniel2019

 

Godt at hører du gerne vil ind og spille igen.

Først kunne jeg tænke mig at hører hvorfor du

gjorde det du gjorde og hvordan kan vi sikre os

at du ikke ender i en lignde situation hvis du

får unban?

 

// Kasper

Hej Kasper i mit unban request har jeg skrevet hvorfor og hvad der var sket og jeg vil aldrig gør ligene fordi jeg savner mine venner På stavox P.G.A. de Næsten ikke spiller andet og hvis de spiller andet sår er det jo noget jeg ikke har 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kasper skrev:

Hej igen @Daniel2019

 

Kunne stadig godt tænke mig at hører

hvordan vi kan sikre os vi ikke havner i 

en lignede situation igen.

 

// Kasper

 

Ok jeg er virkelig ked af hvad jeg gjorde den dag som sagt og jeg vil love jer med ikke 100% ikke 200% men 1.000.000% at jeg ikke vil gøre det igen og vil håbe i ville stole på mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.