Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på ZeTaZ


Rusty

Recommended Posts

Dit ingame navn: Vanshee
Staff ingame navn: ZeTaZ
Dit SteamID: STEAM_0:1:252339672
Staff SteamID: STEAM_0:0:57998458
Forklar situationen: jeg bliver stoppet af Merlin og snakker med ham, så lige pludselig kommer ZeTaZ og giver mig en bøde på 10 k jeg vælger så ikke at betale den, fordi Merlin skal give mig den rigtige bøde, ( havde ikke penge nok til bøden jeg startede med at få så derfor prøvede mig og Merlin at finde ud at noget ) så bliver jeg arresten, jeg kalder så case på RDA, ZeTaZ tager sen, men jailer mig med det samme ud at høre min grund til RDA cases
Bevis: intet
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Vanshee

 

Det starter med @Merlin Stopper jer også tager den ene af din ven og id checker og jeg tager dig så kan jeg se at du er eftersøgt så giver jeg din bøde du vælger ikke og betale den og derfor anholder jeg dig. Så kalder du admin for RDA så kommer jeg så, og jeg har ikke fået noget afvide af @Merlin om at du skulle en mindre bøde? Snakkede også med ham over ts men han sagde ikke noget om en mindre bøde. også giver jeg dig 300jail for at spilde min med at kalde RDA case fordi du betalte din bøde til at starte med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dav

 

Håber det er okay jeg lige fyrer min historie af sagen her.

Det startede med at fartmåleren er sat op, derefter får Vanshee så en fartbøde. Han vælger at afvise bøden. Dermed bliver han så eftersøgt for "Bøde 10k ellers AOS"

Derefter giver zetaz så bøden til han. Han vælger at afvise bøden igen og ryger derfor i fængsel.

Eftersom han har haft en chance til at betale bøden er der jo sådan set AOS, og derfor vælger Zetaz at arrestere ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Vanshee skrev:

Dit ingame navn: Vanshee
Staff ingame navn: ZeTaZ
Dit SteamID: STEAM_0:1:252339672
Staff SteamID: STEAM_0:0:57998458
Forklar situationen: jeg bliver stoppet af Merlin og snakker med ham, så lige pludselig kommer ZeTaZ og giver mig en bøde på 10 k jeg vælger så ikke at betale den, fordi Merlin skal give mig den rigtige bøde, ( havde ikke penge nok til bøden jeg startede med at få så derfor prøvede mig og Merlin at finde ud at noget ) så bliver jeg arresten, jeg kalder så case på RDA, ZeTaZ tager sen, men jakker mig med det samme ud at høre min grund til RDA cases
Bevis: intet

Jeg undskylder, jeg har misforstået noget. Beklager

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.