Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på HashMathias fra LasseGangster (skabelon)


Lassen

Recommended Posts

Dit ingame navn:LasseGangster

Staff ingame navn:HashMathias

Dit SteamID:STEAM_0:0:10371768

Staff SteamID:STEAM_0:1:64165561

Forklar situationen:Det hele startede med at jeg kørte ind i min vens bil (alii) også begyndte han at skyde mig, så kørte jeg væk men han blev ved med at skyde så til sidst bakkede jeg ham ned med min golf som havde NOS, også blev han knocket og jeg kørte videre. Så kom HashMathias og sagde at det var NOS Abuse men det nos gør næsten ingenting i en golf der ikke ka køre andet en 100 km/t. Jeg fik så carban i 3 dage for at køre en ned bevidst da han skudt efter mig uden han døde helt. Det syntes jeg ikke er fair...

Bevis: https://gyazo.com/550c72ecf9fd1036d945d7ad662af97a?token=d4cd840a017ac7c59d255a29b1bbb39a

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lasse

 

Men du NOS abusede dig ind i tunnellen imellem motellet og byen, hvilket man ikke normalt ville kunne med en golf uden nos, hvor jeg så vælger at give carban i 3 dage for NOS abuse.

Du vælger så at køre ham ned med vilje, hvilket du så heller ikke skal.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.