Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban nyt forsøg


yilmaz_1456

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:451073115

Hvorfor skal du unbannes: Hvorfor skal du unbannes: Hej Stavox, det har nu cirka været et år siden jeg sidst har været inde på jeres fantastiske server. Jeg har altid drømt om at komme tilbage siden den dag jeg blev banned. Jeg har forandret mig og min personlighed. Jeg har trænet mig gode sprog og føler jeg er parat til at møde serveren. Jeg har planer om at starte forfra og ikke spille med folk som slet ikke er ude på at ha det sjovt, men dumme sig hele tiden og komme med nogle dårlige undskylder. Stavox var det sted hvor jeg kunne smile og lave jokes. Men det smil som jeg havde engang forsvandt den dag staff medlemet executede denne her command (!xban) det var en dag jeg nedbrød og fandt ud af at jeg måtte finde et nyt spil som jeg kunne knytte mig til så meget som Stavox. Jeg prøvede CS:GO men det virkede ikke, det med at spille som et hold kunne jeg ikke. Jeg prøve ROBLOX, men jeg er ikke særlig god til at skrive engelsk. Og da jeg gav op tænke jeg bare på Stavox og begyndte at se mine venner spille og lidt youtube. Jeg startede bare med det også endte jeg her, jeg endte med at skrive denne unban request for at få smilet tilbage på mit ansigt. Jeg håber I kan give mig denne chance, som man siger "Et år ingen ting". MvH Papa yilmaz.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Papa Yiilmaz fedt at du ville spille på serveren igen men hvordan kan vi være sikker på at du ikke havner i samme situation igen eller noget lignende?

 

Og det er 4måneder siden du blev banet, så ikke 1år.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.