Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request


LordArup

Recommended Posts

Steam-ID: STEAM_0:1:50124679
Hvorfor skal jeg unbannes?: Da jeg er forholdsvis ny på serveren, kom jeg selvfølgelig til at gøre noget som ikke er lovligt åbenbart. Var betjent og havde hørt rundt omkring fra nogle andre at det er meget normalt at unarreste sine venner, så det gjorde jeg i troen om at det var meget normalt at gøre, har nu fået 21 dages ban, hvilket er virkelig øv, så håber på en ny chance, nu hvor jeg ved det ikke er tilladt. Beklager selvfølgelig at jeg gjorde noget der er i strid med reglerne, men gjorde det i god tro.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som tidligere nævnt, er helt grøn på fæltet RP, mine venner og jeg faldt over serveren, og da der er mange regler bliver man meget let forvirret. Mine ene ven har været jailet et par gange, og fortalte han havde set flere hvor betjenten kom ned og unarrestede sin ven, af denne grund, troede vi jo at det var en ting man gjorde og derfor ikke var strafbart. Det er selvfølgelig en fejl fra min side, og det kan jeg kun beklage. Er naturligvis ked af episoden, da jeg intet har gjort i en ond mening eller for bevidst at tilsidesætte reglerne. Håber jeg er velkommen igen 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.