Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request


FlatFootPerry

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:115724419

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes fordi jeg blev bannet på en unfair måde. Og fordi jeg lavede en simple fejl, fordi jeg ikke lige tænkte mig om. I situationen, der var mange ting som gjorde det jeg gjorde. Med adminen ikke gad at lytte til mine fornuftige ord, valgte han bare at banne mig. Han sagde til mig enden han bannede migHvorfor skal vi have dig på serveren, derefter nået jeg ikke at svare over hoved. Jeg tror 99% at han ville havet givet mig en extra chance hvis han hørte hvad jeg havde at sige.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

@Else og jeg får tilsendt os en case hvor der står at en spiller ved navn Perry sviner folk til og generelt bryder serverens regler. Vi begynder så at holdt øje med dig eftersom at vi har mistanke om, at du bryder reglerne.

 

Der bliver så lavet én case som jeg tager. Casen omhandler dig som har carjacket en bil uden at skrive /carjack hvorefter jeg TP'er til dig for at høre om hvorvidt dette er sandt. Jeg kan tydeligt se at du er jobbet borger og derfor nok ikke har haft skrevet /carjack. Oftest ved nye spillere ikke at det er sådan det fungere og hurtigt ud fra det, tjekker jeg op på om du overhovedet er en ny spiller eller ej. Jeg kunne se at du havde spillet på serveren i 15 minutter og vurdere derfor at du er en ny spiller på serveren.

 

Du starter så med at prøve at bilde mig noget ind som lød i retningen af at du havde "glemt" at skrive /carjack. Jeg spørger så ind til hvordan det kunne være at du var borger og så havde prøvet at carjack'e bilen. Eftersom du ikke havde et ordenligt argument for det begyndte jeg at tro, at du ikke havde læst vores regler. Du insisterede så på at du havde læst reglerne selvom jeg stærkt tvivlede på dig. Jeg stiller dig så det mest simple spørgsmål som lød på du fandt serverens regler hvorefter du svare "Dem fandt jeg på jeres discord". Eftersom vi ikke har serverens regler på vores discord server ved jeg jo at det du fortæller mig bare er løgn og at du prøver at skulde at du troller. Som jeg selv så det gik du bare rundt og trollede og da @Else og jeg så hiver fat i dig, begynder du så bare at spilde vores tid ved at lyve.

 

Nu har jeg fortalt hvordan hele situationen var fra min synsvinkel af.

 

Kan du forklare mig hvorfor du i det hele taget prøvede at bilde mig ind, at du havde læst serverens regler? Hvis du nu bare havde sagt det som det var, så var du ikke endt ud i så stor en straf som du er endt ud i nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er forstået, men du svare ikke på det jeg skriver. Min ansøgning handler ikke om din synsvinkel. Du  giver mig ingen chance for at snakke overhoved. Du sidder næsten og råber af mig, efter du har skabt dig færdig spøger mig du mig hvorfor i skal have mig der inde. Også LIGE der efter bliver jeg bannet (som er permanent for at glemme at skrive /carjack) Vi kan tage en 'stille og rolig snak' om det der skete, så kan det være jeg også har en lille chance 🤨

 

Jeg sagde også derefter det var forsjovt at det var discorden. og derefter sagde jeg hjemmesiden, du sidder og lyver overfor mig lige nu.

Jeg kunne blive ved, 50% af det du skriver en løgn, så vil virkelig gerne snakke med en 'Rigtig admin' tak...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror, vi begge har misforstået nogen ting, og som derfor bliver set som løgn, men som ikke er løgn.

 

Nu skriver du, at du blev permbanned for ikke at skrive /carjack, men det var jo ikke det der skete, det skrev jeg også i mit tidligere svar.

 

Du skriver i din unban-request, at du ikke fik tid til at snakke ud eftersom jeg stillede dig et spørgsmål, som lød på hvorfor du skulle have lov at blive og spille inde på serveren (eller noget i den stil) hvorefter jeg gav dig ban.

 

Du skriver "Jeg tror 99% at han ville havet givet mig en extra chance hvis han hørte hvad jeg havde at sige."

 

Nu fik jeg ikke hørt hvad du ville sige eftersom jeg gav dig ban, men jeg har da ikke noget imod, hvis du skriver det som du ville have sagt til mig in-game, så kan vi jo se om din påstand er rigtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Godeftermiddag @FlatFootPerry

 

Eftersom jeg var en del af casen/straffen du har fået. Har jeg også et synsvinkel på hvad der skete.

 

Jeg fik en case før den, hvor @Bob Johnson var med. Den omhandlede "Grimt sprog" - jeg gør, som jeg i en hver situationen vil gører. TP´er til dig, hvor jeg spørger dig om "Har du brugt 15 min af din spille tid på og svine andre personer til og være med til og ødelægge folks RP"? - Du siger til mig at du på ingen måder har snakket grimt, og at du må have taget fat i den forkerte. Jeg tænker fair nok. Efterfølgende lukker jeg casen. 

Jeg beslutter mig for at "Spectate" dig for at se om det passer eller ej. 😐

 

Under tiden jeg spectater dig, ser jeg du stjæler en bil. Det var politiet der valgte at åbne den, da den skulle konfiskeres. Du sætter dig ind i den og kører din vej. Her går 20 sekunder fra du sætter dig ind i bilen og til jeg vægler at TP dig. Her kommer @Bob Johnson kort tid erfter. 🙀

 

Du påstår til mig og @Bob Johnson at du havde skrevet carjack, men da du kun var borger, virkede dette ikke. Om det passer det du siger eller det ikke gør. Har vi ingen beviser på. 😤

Men da du kun har 15 min spillet ialt på serveren, tvivler vi på at du kan/har styr på tingene.

 

Resten at historien har @Bob Johnson skrevet fint her.

13 timer siden, Bob Johnson skrev:

Eftersom du havde et ordenligt argument for det begyndte jeg at tro, at du ikke havde læst vores regler. Du insisterede så på at du havde læst reglerne selvom jeg stærkt tvivler på dig. Jeg stiller dig så det mest simple spørgsmål som lød på du fandt serverens regler hvorefter du svare "Dem fandt jeg på jeres discord". Eftersom vi ikke har serverens regler på vores discord server ved jeg jo at det du fortæller mig bare er løgn og at du prøver at skulde at du troller. Som jeg selv så det gik du bare rundt og trollede og da @Else og jeg så hiver fat i dig, begynder du så bare at spilde vores tid ved at lyve.

 

 

Dette er ikke mig, som skal beslutte om du skal have unban eller ej, men det var min synsvinkel.

God dag.

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har lavet en unban appeal, men der er stadig ikke nogle der giver mig et svar, vi sidder bare og diskutere. Ja jeg har spillet der i 15 min, det er nok derfor jeg ikke har 100% styr på reglerne, hvis i gav mig besked om jeg ikke skulle gøre det igen havde jeg nok heller ikke gjort det. Eller havde givet mig en Warning. En person kan jo ikke gå ind på en hjemme side og læse det hele på engang og huske ALT. Men jeg kommer ind på en server og for at vide jeg har gjort noget forkert. Derefter spøger hvad? Og får at vide at man spilder hans tid. Og... Ban PERM? 

 

(perm ban for at glemme at skrive /carjack for en ny spiller DET ER HELT HJERNEDØDT 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.