Hop til indhold
Stavox

[Solved] ban Request Crispy den 3/Victor Ratgen AK47/ 4Den Grimme pige


Jonatan_

Recommended Posts

  • Dit in-game navn: Jonatan

 

  • Vedkommendes in-game navn:  Crispy Den 3/Victor Ratgen AK47/ 4Den Grimme pige 

 

  • Dit SteamID: STEAM_0:1:98998020 (Kan ikke finde Victor og Den grimme piges Steam id de har ikke været på siden og jeg skulle gå lige efter)

 

  • Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:200845630

 

  • Tidspunkt for hændelse:  03.35 ca 1/1/2020

 

  • Hvad regler er blevet brudt: Random skyderi på mig uden nogle god grund

 

  • Hvad skete der?: Jeg er på vej væk fra min base som der ligger ved Det lille gule hus, Jeg forsætter derfra ned af bjerget der er, Hvor jeg så uheldigvis støder på "Ballas" Som der er et gang Hvor jeg har haft lidt ballade med, Når jeg så støder sammen med dem begynder det at svine mig til, For at jeg ikke skulle dø Vælger jeg at køre væk og tilbage til min base, De følger dermed efter mig og vil snakke videre med mig lige ude foran min base, De begynder så at "True" mig med at jeg ikke skal fucke med deres gang, Hvor jeg så bare vælger at virke ligeglad og ikke rigtigt Tage dem serøst, Det ligner så at de vil køre væk fra mig Men det vælger at stoppe op uden nogle god grund og skyde på mig. 

 

  • Beviser: Spol frem til 1.55 Det begynder det

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Jonatan_

 

Kan godt hører de ikke taler særlig pænt til dig.

Derfor vil jeg tage fat i dem næste gang jeg ser dem online.

Ud fra samtalen vil jeg give dem den straf der passer til det de har gjort

Stil endelig spørgmål til mig in-game eller privat på forum

 

// Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.