Hop til indhold
Stavox

[Solved] RDA


Cherry

Recommended Posts

Dit in-game navn: Cherry Berry
Vedkommendes in-game navn: aOSSIa
Dit SteamID: STEAM_0:1:122028090
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:44410551
Tidspunkt for hændelse: 01:18
Hvad regler er blevet brudt: RDA og det er også lidt job abuse
Hvad skete der?: jeg begynder og sælge min weed og åbenbart så ved han at jeg gør det uden og vise nogen form for tegn om at jeg gør det og så arrester han mig. 
Beviser: https://medal.tv/clips/14934311/ehV8cOMIYxDC
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Fik det afvide af Ziipen bagefter, men det står ikke i reglerne at hvis jeg holder med min bugatti og er politi, og ser dig løbe hen til drugdealeren og sælge coke, og at min insatsleder siger at du har 100% coke på dig og siger at jeg skal finde cokedealeren.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, OSSI skrev:

Fik det afvide af Ziipen bagefter, men det står ikke i reglerne at hvis jeg holder med min bugatti og er politi, og ser dig løbe hen til drugdealeren og sælge coke🤔

du kunne ikke vide at jeg gjorde det, så det er fail rp. så kan du jo arreste alle der kommer i nærheden af den

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Cherry skrev:

du kunne ikke vide at jeg gjorde det, så det er fail rp. så kan du jo arreste alle der kommer i nærheden af den

True, men ham der skrev i chatten at det var godt du fik dit coke solgt som så var insatsleder siger at du har 100% coke på dig og at jeg skal finde drugdealeren

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, OSSI skrev:

True, men ham der skrev i chatten at det var godt du fik dit coke solgt som så var insatsleder siger at du har 100% coke på dig og at jeg skal finde drugdealeren

men det er stadig fail rp for i kunne på ingen måde se at jeg havde weed på mig 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Cherry skrev:

men det er stadig fail rp for i kunne på ingen måde se at jeg havde weed på mig 🙂

Jeg gjorde bare hvad jeg fik besked på🙃men kan godt se pointen i at det er failrp det jeg gjorde😦

Link til kommentar
Del på andre sites

Som politibetjent skal man selvfølgelig have et bevis på, at man besidder ulovlige genstande og ikke bare at man snakker med en NPC, trods det ikke står i reglerne. I det her tilfælde mener jeg ikke at der er behov for at uddelt nogle straffe. Men jeg vil naturligvis tage en opfølgende samtale med OSSI om situationen.

 

Ros til dig, OSSI for at blande dig i Ban requesten. Det giver meget bedre indblik i sagen! 🙂

 

Jeg vælger derfor at lukke ban requesten her, men du er velkommen til at tage kontakt til mig hvis du har spørgsmål.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.