Hop til indhold
Stavox

[Solved] EMILO MASCSCIMUM  - Ban request


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

Dit in-game navn: Mr Cunt

Vedkommendes in-game navn: EMILO MASCSCIMUM 

Dit SteamID: STEAM_0:0:70543977

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:491843272

Tidspunkt for hændelse: 23.00-23.12

Hvad regler er blevet brudt:  Random Arrest

Hvad skete der?: Jeg står ved hospitalet på Rockford, sammen med Middi og nogle andre betjente. Så kommer Emilo løbene over fra spawn. Da han kommer hen til mig siger han ingenting og bare smider mig i fængsel. Da jeg kommer ud af fængsel går jeg over til ham for at spørge ham hvorfor at jeg skulle i fængsel når jeg havde licens. I starten lader han bare som ingenting og går videre. Da han så ligepludselig snakker, så siger han bare at det var hans ven Frederik der havde spillet imens. (Selvfølgelig... klassikeren)

Beviser: Desværre nej. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Mr Hunt🍍

 

Kan hører at i er flere der er utilfredse med 

den måde han har været betjent. Jeg vil derfor

tage fat i ham med videoen og jeres udtalelser

og hører ham ad hvorfor han har gjort det han

gjorde. Når jeg har snakket med ham finder jeg 

en passende straf for det han har gjort galt.

Stil endelig til migspørgmål in-game eller på forum

 

// Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj. Hvis video bevis stadig kan være vejledende til, hvad han reélt har gjort, så ligger jeg tilfældigvis inde med det.

Besynderligt nok fangede jeg lige øjeblikket, da jeg selv skulle klage over en betjent som brugte spike strips på biler der kørte forbi.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Middi skrev:

Halløj. Hvis video bevis stadig kan være vejledende til, hvad han reélt har gjort, så ligger jeg tilfældigvis inde med det.

Besynderligt nok fangede jeg lige øjeblikket, da jeg selv skulle klage over en betjent som brugte spike strips på biler der kørte forbi.

 

Perfekt 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.