Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på dig


Thaysen [DK]

Recommended Posts

Dit in-game navn:Jens TrusseTyv
Vedkommendes in-game navn: Dig
Dit SteamID: STEAM_0:1:155698875
Vedkommendes SteamID: Fik ikke han steam-id pga han skiftede navn da man kan se at han ikke leavede i consol
Tidspunkt for hændelse: 01:20 ca
Hvad regler er blevet brudt: Propblock
Hvad skete der?: Mig og mit politi hold rykker ind til en kos base hvor der er 6 smart doors og han havde proppede sig selv inde  
Beviser:https://medal.tv/clips/14812596/d1337l35YrvF
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

I den video du har sendt, kan man at se at "Dig" spawner en stor prop som er usynlig, som forhindre betjentene i at arrestere "Dig", som naturligvis ikke er i orden. Ydermere sætter "Dig" en stor prop igen, som resulterede i at alle som var inden for den radius blev sat stuck som selvfølgelig også er strafbart. På den baggrund vil "Dig" modtage en straf på 600 sekunder jail for de nævnte regelbrud næste gang jeg træffer "Dig" i forbindelse med en forklaring på hvordan byggereglerne skal overholdes i fremtiden så vi at undgår lignende sker igen.

 

Du nævner også i din ban request, at du skulle igennem 6 smart doors før i var inde, men jeg kan desværre kun dømme ud fra hvad man kan se i videoen som er 3 smartdoors.

 

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.