Hop til indhold
Stavox

[Solved] Frederik Lefoligo


Flixx

Recommended Posts

Dit in-game navn: Flixx
Vedkommendes in-game navn: Frederik Lefoligo
Dit SteamID: STEAM_0:0:239859462
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:455195280
Tidspunkt for hændelse: 00:35
Hvad regler er blevet brudt: Prop Abuse
Hvad skete der?: Mig og min ven raider nogle i Standhus#1. Jeg går så op og ser en person som jeg vælger at begynde at skyde på. Han står så med en bogreol som han skubber mig væk mig så han kan flygte.
Beviser: Kig fra 00:45 der begynder vi med at raid. https://medal.tv/clips/14806786/d1337SdTJgRc
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg mener ikke, at den regel som er blevet brudt er specielt slem i det her tilfælde og derfor vil der ikke blive uddelt nogle straffe. Jeg er alligevel meget glad for, at du valgte at rapportere det til os alligevel.

Jeg vil selvfølgelig tage kontakt til Kondi om regelbruddet.

 

Jeg vælger derfor at lukke ban requesten her, men du er velkommen til at tage kontakt til mig hvis du har spørgsmål.

 

Psst.. I videoen er det Kondi, og ikke Frederik Lefoligo som propabuser 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.