Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Undban Request på jeg elsker dig zippen


Red lion

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:465833161

Hvorfor skal du unbannes:hej idag har jeg gjort noget ragtig dumt jeg mase rdm`et og trolled jeg kan godt fårstå hans beslutning men jeg tror også på at et menneske skal have en chance når men til sagen grunden til jeg synes at jeg skal unbannes er at jeg spiller meget tit på serveren med mine venner og jeg synnes at det er en god server 

 

 

 

                                                                                                                                                           håber i får et godt år i 2020

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Red lion

 

Jeg kom på serveren i går morges, og kom i case med poul erik som fortalte mig at du havde 70 kills, og mass rdmet hele aften med dine venner. Jeg teleporterede så over til dig, hvor du flittigt fortalte at dig og dine venner havde brugt hele natten på at mass rdm og trolle folk på serveren som faktisk havde intentioner på at lave rp. Du fortalte mig også, at du nok trængte til en pause fra serveren.

 

Jeg skal naturligvis ikke afgøre din unban request så jeg vil defor tage en snak med kontrolløren @Mikk, og så vil vi vende tilbage med en afgørelse hurtigst muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.