Hop til indhold
Stavox

[Solved] skraldemand


Børge der er glad
Message added by Emoyly,

Dette kommer ikke til at blive tilføjet

Recommended Posts

som skraldemand kan man samle skrald op af skraldespande og droppe det af i industrig på evo og en helt ny bygning på rock som skralde man kan man få to bliler en stor vip skraldebil som man blot skal bakke om til den skraldespand  man hvil have. den lille bil skal man gå hen til en skraldespand også klikker man e også kommer en skraldepose frem man løfter den med physics gun også løfter man den hen til bilen ligesom postbud 

 

 

 

 

 

 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1852366205&searchtext=trashman

det her et et mod som virker med skrald og sådan noget men man kunne måske lave om på det og det er IKKE MIG DER HAR LAVET MODDET

Link til kommentar
Del på andre sites

@MagnusEH1234 Halløj!
Jeg synes du har nogle intteresante idéer til jobbet som skraldemand. Som @Martin_VA også nævnte før, er det en meget kreativ idé men er ikke sikker på om det er første gang at skraldemand jobbet er blevet spurgt efter, og hvis det har været (Kan jeg formode) ved jeg ikke hvorfor det blev afvist i sin tid. Men hvis jeg hurtigt skal give min mening synes jeg personligt at der burde være flere ting til arbejdet hvis det skulle ind på serveren, hvis det giver mening. Et er at man køre med skrald frem og tilbage hvilket også er fint, men hvis det måske var muligt at fremstille en app eller lign. Hvor man måske kunne lave nogle ruter, firmaer osv.

I den mere tekniske del synes jeg også  firmaer og ruter som helhed ville give meget god mening  hvis man fx. antog at der var to firmer på det givne tidspunkt kunne det ene firma måske have 2,5 - 5 min, til at køre frem og tilbage og så omvendt (Ved ikke hvad de andre skal lave i mens men bare et forslag). Det kan også være en mulighed at lave et system lidt ligesom det allerede eksisterende arbejde pakkeomdeler hvis man kunne
implementere så det gav mening.

Men overordnet set fint forslag

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.