Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Atypisk & Co.


Andrew'

Recommended Posts

Dit in-game navn: Andrew
Vedkommendes in-game navn: Atypisk
Mit SteamID: STEAM_0:0:33685594
Atypisk' SteamID: STEAM_0:0:186187335
Tidspunkt for hændelse: 30/12-19 | Mellem kl. 1-4:45 ca.
Hvad regler er blevet brudt: Minimum 10x RDA - NLR, RDM, Troll mv. 
Hvad skete der?: Vi blev gentagende gange arresteret eller RDM'et i vores RP - ja, vi var lettere chikanerende i starten, dog intet voldsomt som gav ham retten til at arrestere os
massevis af gange, eller for den sags skyld skyde os gentagende gange. Det sjove tog lige så stille af, som vi også gjorde tydeligt for Atypisk (deriblandt også resten af serveren) han og
makkeren, Ali Ahmed (STEAM_0:1:103698893) fortsatte dog, og indblandede resten af serveren. De begyndte at arrestere folk for småting som "Du bakker i din bil, på en vej".
Eftersom de valgte at arrestere 60-70% af serveren, tog Atypisk initiativet til at begynde en omgang massemord, som betjent i fængslet løb han så bare rundt og fik en rigtig god score på scorebordet.

--------------------------------------------
Personer ellers indgået i scenarioerne:
- Georgee (STEAM_0:0:128640336)
- Mikkel (STEAM_0:1:153655190)
- GokkeFaren (STEAM_0:0:460040106)

Skiftede navn tidligere, fra "Atypisk Junior"
-> Ali Ahmed (STEAM_0:1:103698893)
--------------------------------------------

Beviser: 
Videoen startede efter en del af scenarioerne var hændt.
https://streamable.com/ybbpu

Console logs - Pastebin:
https://pastebin.com/BY1LTXU7
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det er sjovt at i kun har taget det med hvor jeg faktisk begynder at blive pissed🙂 grunden til jeg overhoved starter er at din ven Georgee gik bevidst og trollede mig "copbait" for at få en reaktion og det samme med dig i kommer blandt andet over og driller mig med mit navn IG hvor jeg derefter prøver at gå væk men i går efter mig og bliver ved med at trolle og "mobbe" hvor du dereft

er siger at jeg ikke var mere end 2 hjerneceller det har jeg ogs screen på jeg synes det er sjovt at i kan godt klare at "mobbe" en person men i kan ikke klare at tage konsekvensen af det og det var det i gjorde i mobbede mig decideret med at jeg ikk havde fået nok opmærksomhed som barn og og jeg var en homo og bøsse osv

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil næppe kalde det copbait, at min makker (Georgee) synger en sang af Atypisk, men som jeg også skrev var vi lettere chikanerende - men intet som var copbait el.lign. 

Og ja, jeg sagde du ikke har mere end 2 hjerneceller, den har du ret i - den kan jeg ikke snakke mig udenom, men altså du fik ligegodt også mit "pis i kog"

 

Og det klart folk bliver aggressive og måske lidt for offensive, når du arrestere halvdelen af serveren på daværende tidspunkt fordi "du bakker på en vej", 

 

Jeg er fuldt ud klar til at tage konsekvensen for at kalde dig en kæmpe hat,  men ville næppe kalde det mobning.

Vil nærmere kalde dine handlinger for mobning, eftersom du direkte gik efter at arrestere mig og (Georgee) gentagende gange, for ja... nærmest ingen grund. Ja...  eller for at stå på fortovet.

 

Btw.. som skrevet ovenover, har jeg ikke optaget de første mange scenarier. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu var det så heller ikke kun det du gjorde du blev ved og irriterer mig gentagende gange og jeg havde også en snak med din makker Georgee som specifikt sagde til mig "jeg copbaiter for at få en reaktion fra dig for at se hvem der skal og ikke skal være betjent herinde" og han kalder mig magtliderlig? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Bliver ved med at irritere dig gentagende gange? Du skød os hele tiden, totalt uden grund? Så forstår ikke helt hvor du vil hen med det her?

Klart du bliver kaldt magtliderlig, når du bruger din Taser som om det var en vandpistol, og din arrest-stick som vand til vandpistolen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Andrew' og @xemankbh28

 

Kan hører i er kommet lidt skævt ind på hinanden.

@xemankbh28 får selvfølig straf får det han har gjort,

og hvis du @xemankbh28 har noget bevis på det du mener

@Andrew' har gjort forkert skal han selvfølig nok opså få

en straf. Næste gang jeg ser jeg ingame tager jeg lige fat i jer

så i også kan forklare jeres side af historien mundtligt.

 

// Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.