Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request - Krappe


KrabbeDK

Recommended Posts

SteamID:

STEAM_0:0:81236825

 

Hvorfor skal du unbannes:

Hej - Jeg vil gerne søge om unban fordi jeg savner og kunne spille med mine venner og lave god RP.

Jeg har på de knap 2 måneder gerne vil undskylde for de ting jeg har gjort/forsøgt at gøre.

Jeg ved godt at jeg på 714 timer haft fået nogle bans og jails, det undskylder jeg mange gange for.

Håber i vil give mig en chance for at rette op på mine fejl.

Måden i kan sikre jer at det ikke sker igen, vil være og vise mig, hvordan man laver RP.

Har du nogle spørgsmål, så er du velkommen til og stille dem.

Håber og høre fra jer.

Rigtig god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Fedt og hører du vil ind og lave RP igen 😉

Jeg har kigget din unban request igennem + kigget din strafhistorik igennem.

 

Kan se du har lige knap 714 timer ialt her på serveren. 😱

På den tid har du formået og få "9 ban + 2 permban" 

Hvordan kan vi sikre os at dette ikke kommer til og ske på et senere tidspunkt?

 

Håber og hører fra dig.

God aften - Godt nytår.

//Else

 

Link til kommentar
Del på andre sites

fordi alle mine vnner spiller der inde og min storerbrøder og jeg ville spille med dem for altid her inde og jeg savner virkelig stavox og er ked af det jeg åbenbart gjorde men jeg savner virkelig stavox så jeg ville virkelig gerne ind på den og synes det har været hårt ikke og kunne komme ind på servern. KH krappe

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 7/1/20, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.