Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban - Phillip Smith


Phillip Smith

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:89791071

Hvorfor skal du unbannes: Hejsa! Dette er på ingen måde en klage over mit ban, men længeden. 
Jeg vælger og propsurfe, som på ingen måde er iorden, og der er ingen undskyldning for dette.

Når men her kommer det.

Vi rykker ud til en KOS base og skal til og raide vi havde en derinde men de vælger så og slette basen, vi kan tage fat i printerne og springe dem, de har dog en kasse som vi ikke kan få fat i, jeg vælger så at tage fat i et lille prop og flyve op til den og tage det der er i, dette når jeg ikke før @ZeTaZ kommer og jeg indrømmer det og får 2 dages ban.

Jeg mener det var en for hård straf og fik ikke lov til og sige det jeg ville.

Jeg gik efter bannet ind på Teamspeaken og ville snakke med ZeTaz, du mener han at det stadigvæk er fair og derfor vælger jeg og lave denne unbanrequest

Til info, jeg havde glemt at man kunne skyde kassen og derfor "fløj" jeg derop, dette gik alt for hurtigt og endte derfor ud i dette

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.