Hop til indhold
Stavox

[Solved] ideer til bandegrupper


-N-

Recommended Posts

Jeg tænker lidt hvis begge grupper giver lov til at starte bandekrig som må man skyde den anden bande uden at starte RP og så synes jeg også at det skal være de største grupper Altså dem der ikke kan have flere medlemmer i samt Det skal betale nogle penge som til Jimbo så vil de kunne få deres egen bande uniform på serveren

 

Ditte bandekrig skal måske ikke være mere end 2 dage tænker jeg og så skal der gå tre dage før man må starte et nyt

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker ikke det vil være særlig smart.

 

Lille Jørgen køre rundt i sin lille Citroen c1 og ud af ingenting bliver hans bil skudt på, han kalder admin og forklar situationen. Adminen kommer tilbage og siger "De har bare en bandekrig"

 

Unødvendig case. Nej tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror du har misforstået det hvis man har bandekrig Må man selvfølgelig ikke skyde på alle kun på den anden bande man har bandekrig på i den tidsperiode Man burde nok også gøre det sådan at alle for Banden skal være enige det tænker ikke nødvendigvis vil lave flere Sager end som så man ser jo heller ikke på nuværende tidspunkt flere der bliver i tvivl om civilpolitiet Ja måske den første uge med så tror jeg at folk finder ud af det ??

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej! @-N-
Som @Polle nævnte før har jeg også en lille mistanke om at det godt kunne gå hen og  forårsage nogle få problemer. Tanken om ''gang wars'' kan vel godt fuldføres på nuværende tidspunt hvor to gangs har en intern krig hvor de raider hinanden osv. Men jeg synes faktisk du kommer med nogle gode løsningsforslag altså alt det her med (Uniformer), længde af krigen, største gangs osv. Og derfor tænkte jeg at jeg hurtigt ville lave en kort  liste hvor jeg mener at nogle ting kunne gå galt.

- Crossfire generelt. Crossfire sker jo som oftest pga. Uheld men jeg synes at det som @Polle siger giver god mening, hvis man antog at der fx. stod en person på den anden side af en bil  og der ligepludselig forekommer et driveby shooting.

- Lad os antage at alle var med på idéen om gang war til at starte med men at lille jørgen dagen efter fortryder valget om deltagelsen (Han er træt at at blive skudt osv.) Hvad gør han så?

Men jeg synes at konceptet om gang war og især gang uniformer lyder fedt hvis det kunne fungere 👍



 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Donkeh tror du så ikke bare der skal komme flere ideer på bordet om hvordan man kan gøre det her til en bedre ide

 

Man kan også sige man kun må lave et indgreb en gang i timen man kunne også sige at man kunne lave et angreb en gang i timen eller det skulle foregå uden for byen fordi der selvfølgelig butikker overvågning Jeg er selvfølgelig stadig glad for I skriver og siger at det var en dårlig ide Men kunne også godt tænke mig at høre jeres side Hvordan i tror det vil fungere bedre ??😀

Link til kommentar
Del på andre sites

@-N- du mere end velkommen! 👍

Men ja. Det er jo lidt svært at få sådanne idéer ind på serveren som denne her, pga. Alle de ting som kan gå galt. Som du lidt selv nævner omkring det her med angreb, kan man jo aldrig bide sig sikker på at uheld ikke forekommer.
Jeg synes for et meget overordnet syn, nå man kigger på et forslag som dette at man også er meget specefik om, hvordan de her såkaldte ''angreb'' ville ske. Du nævner jo bl.a. Det her med at det skal foregå ude fra RP, hvilket bliver meget svært ikke mindst at holde styr på-og overholde, men også at gøre det et sted hvor ingen vil misforså konceptet.

 Fx. Står Jørgen ude på Rockford strand og ligepludselig bliver der skudt frem og tilbage. Midt i alt den her kaos bliver Jørgen ramt og dør fordi en af de rivaliserende bander troede, at han var fra det modstående gang.

Jeg mener ikke at dit forslag som sådan er dårligt for konceptet med uniformer osv. Er jo meget sjovt når man er sammen med gutterne og alt går stærkt, jeg tror bare at det i bund og grund kommer ned til faktaen om risicien for cases som ikke burde have fundet sted. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

@Donkeh

men hvis vi gerne vil have mindre admin sager skal vi så ikke bare fjerne våben helt Jeg tror med bande uniformer osv Vil det være meget klart og så tror jeg at man er klar over hvem man må skyde på Man kan også sige man skal aftale over Forum eller simpelthen lave en app til det inde på tablet man kan måske være så streng at sige at det koster en million Per bande at starte en krig og vinderen får en 1,5 million altså jeg kan se op til flere måder at det her vil komme til at fungere fint på Jeg tror bare det an på hvor meget energi vil ligge i det😀

Link til kommentar
Del på andre sites

@-N- Davs!
Jeg kan godt se hvor du kommer ift. App, forum osv. Hvis jeg har forstået det ret, skal den enkelte medlem af banden så melde sig med på appen?

Jeg ved bare ikke om disse løsningsforslag er nok til at få denne idé implementerede på severen desværre. Jeg tror meget på at ''bande krig og/eller gang war'' har været et meget internt mellem forskellige bander og normalt er noget som bliver aftalt mellem de forskellige bander uden påvkrævning af en app ingame. Idéen med penge fordelingen er dog et udemærket forslag, men som du selv nævner skal dette være noget som begge bander acceptere 100 % i, og vil ligge lid og energi i. Hvis denne penge fordelingen dog skal forekomme synes jeg også det er på sin plads at de deltagene vindere modtager deres cut af pengene retfærdigt og de ikke bliver overført til en fælles gang konto i fx. Banken.

I forhold til uniformer hvordan tænker du det vil komme til at fungere? bander laver deres eget logo? modtager en form for vest eller lign. I den periode? Synes idéen lyder fin men kan bare ikke rigtigt forestille mig hvordan man ved hvem er hvem.

EDIT: Kom også hurtigt på noget her i morges,  hvad hvis man gerne ville være politi eller andre ikke kriminelle jobs? Er man så stadig med eller hvordan foregår det? hvad med uniformer? 🤔

Link til kommentar
Del på andre sites

@Donkeh

 

men er selvfølgelig ikke med hvis man er ordensmagten eller Lea eller andre lovlige jobs hvis man har et job som tyv eller gangster eller andre kriminelle jobs og har en bande uniform på Så er man med alt andet vil kunne blive udnyttet

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.