Hop til indhold
Stavox

[Solved] ideer til politiet ideer til politiet nye stillinger og nye ting på tablet


-N-

Recommended Posts

Jeg synes der skal være flere muligheder i politiet Rigspolitiet  / indsatsleder

 

når du ansøger ind til ledelsen i politiet så synes jeg Man skal starte med at være indsatsleder skal dermed arbejde sig op til Rigspolitiet hvor man så kan nå at samle sig nogle erfaringer og dermed tror jeg at RP bliver bedre dermed er det jo to forskellige jobs med det tror jeg at man kunne lave en form for app der vil kunne gøre det sjovere at være betjent hvor man kunne se hvad for nogle betjente derinde og dermed Kan man give de forskellige betjente opgaver som færdselsbetjent i de ydre del af byen og dermed når Rigspolitiet kunne de lave / ansætte folk som AKS hvor man kunne give den skilles AKS ligesom i gamle dage. ? og hvis det var muligt en ny indsatslederbil.

 

Jeg ved ikke om det giver mening

 

https://gyazo.com/39d08abc5e3402d93da08b8c8ebb16e5

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @-N-
Jeg synes faktisk at du har en nogenlunde idé med appen og opgaverne til politistyrken. Dog vil jeg gerne lige huske at pointere noget omkring AKS og dets models. Jeg er ikke helt sikker, men så vidt jeg husker blev de forskellige models fjernet dengang pga. De ikke var danske (Ikke gav mening i forhold til det danske politi) men overall lyder opgaverne til betjente osv. Meget fedt hvis man kunne udføre det på en måde så det gav mening.😉

Link til kommentar
Del på andre sites

What? Man starter som indsatsleder? Lige nu står @Bimse👌 for rigspolitiet (ledelsen), han åbner for ansøgningerne, der kommer ansøgninger ind og i sidste ende stemmer de i demokrati om hvem der skal ind i rigspolitiet og omvendt. Hvis du er heldig og blive accepteret ind i rigspolitiet kan du lave dine egne rangs som (Vice)Rigspolitichef.

 

Alt det du skriver i din idé kan allerede gøres. Rettere sagt, det bliver allerede brugt.

 

Når folk går (Vice)Rigspoliti, så giver de forskellige mennesker forskellige rangs som har forskellige ansvarsområder. Som sagt, alt det du beskriver i dit forslag kan allerede gøres?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved godt at@Bimse👌står for Rigspolitiet Det virker som om at du ikke læser min forslag igennem når man ansøger og bliver godkendt så starter man bare som indsatsleder får man de forskellige opgaver Vil det være nemmere at holde styr på det med en app inde på tabletten ting som jeg godt ved er der i forvejen men ting jeg tror der vil kunne gøre bedre og sjovere at spille på serveren samt få det mere i brug

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.