Hop til indhold
Stavox

[Afvist] anmodning om unban


simonsen

Recommended Posts

_____________________________

 

SteamID:STEAM_0:1:237680075

 

Hvorfor skal du unbannes:hej jeg blev baned af en god grund.  Jeg ved god det var dumt, jeg blev drevet med af en stemning og jeg har virkelig lært af det og gør det ikke igen. Jeg fortryder virkelig min fejl. Jeg er rigtig glad for at spille på serveren og derfor vil jeg gerne blive unbaned før de 14 dage, som mit ban er på. Kan jeg gøre noget andet, for at mit ban ophæves nu? Venlig hilsen Simonsen

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker bestemt ikke, at du skal unbannes før tid. Når du vælger at gå betjent, arreste folk der bor i den base der bliver raidet, for at lade dine egne gangmembers raide i fred, så er der noget helt galt. Det er svineri at anvende politijobbet som du gjorde det. At du så vælger at lyve om det, når jeg kommer hen til dig, og siger, at du faktisk også er på vej ind, gør det ikke situationen bedre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.