Hop til indhold
Stavox

Gode måder at tjene penge på!


Alex5700

Recommended Posts

Hejsa stavox! For mange af serverens aktive spillere, Består en stor del af hverdagen nok på at tjene penge. Jeg har tjent gode penge på:

- Weed

- Meth

- Printere

- Bankmand

- Postmand

 

Så meningen med dette opslag, er enlig bare at vi kan dele de forskellige måder at vi tjener penge på🥰

Uddyb gerne jeres svar

 

God aften🤩

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, SimoN skrev:

Hvis man vælger at sætte sig ind i E2 og bliver god til det, er der mange gode penge der.

 

Ja det har du ret i! Kan godt finde ud af det.. men er ikke den skarpeste til det, men der er vel også rykket en mil eller 2 ind der😉

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Alex5700 skrev:

Ja det har du ret i! Kan godt finde ud af det.. men er ikke den skarpeste til det, men der er vel også rykket en mil eller 2 ind der😉

 Jeg har heller aldrig været god til det haha. Men hvis man finder på en genial ide, og bruger noget tid på at få det fuldført med et flot design, er det det hele værd.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Alex5700 skrev:

Hejsa stavox! For mange af serverens aktive spillere, Består en stor del af hverdagen nok på at tjene penge. Jeg har tjent gode penge på:

- Weed

- Meth

- Printere

- Bankmand

- Postmand

 

Så meningen med dette opslag, er enlig bare at vi kan dele de forskellige måder at vi tjener penge på🥰

Uddyb gerne jeres svar

 

God aften🤩

Så sådan set alle måder man faktisk tjener penge på er ifølge dig gode måder

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Kraven skrev:

 

Du ska da have mange pakker hvis du skal tjente 200k i timen på det.

Det har du self. Ret i... men både igår og idag, har mig og min kammerat tjent mellem 150.000 og 250.000 i timen hver. Men self. Hvis du ikke får pakker, får du ikke penge

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Alex5700 skrev:

Det har du self. Ret i... men både igår og idag, har mig og min kammerat tjent mellem 150.000 og 250.000 i timen hver. Men self. Hvis du ikke får pakker, får du ikke penge


Hvis du vil tjene 200k på en time med pakker, antaget prisen er 2k per, skal du levere 100. Aka 1.6 i minuttet?🤔🤔

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Polle skrev:

Våbenhandler?

Ja! Her forleden var jeg også våbenhandler, lige for at prøve det.... havde ikke været det, siden det gamle våben system med crates... Og der er faktisk også en rigtig fin mænge penge at hente hjem der! 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.