Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Kjeld


Phillip Smith

Recommended Posts

Dit ingame navn: Phillip Smith
Staff ingame navn: Kjeld
Dit SteamID: STEAM_0:1:89791071
Staff SteamID: STEAM_0:0:74354375
Forklar situationen: Jeg havde 50 hp efter at være blevet knocked, der er læger på som er dejligt dog tager de 15k for det som jeg er stærkt uenig i, som man også kan se i video siger de Ej phillip han skal ikke have liv. Jeg vælger og sige give mig liv eller jeg skyder dig/jer, det vælger de så ikke og jeg skyder. Resten kan man se i min video.

Grunden til klagen er at jeg stadig ikke ved hvilken regel jeg har brudt.


Bevis: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

1.3 "Det er et krav at gøre brug af sin sunde fornuft. Tænk dig om, det er ikke så svært."

2.4 "Hvert raid, carjack, PD-raid, mug, kidnap osv. du foretager dig, skal startes gennem handlings-kommandoen. F.eks /raid og /mug. Du kan finde den fulde liste over kommandoer her. Du skal i øvrigt vente 5 minutter før du foretager dig en ny handling."

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan ikke skyde en læge, for at han ikke gider at give dig liv. At han tager 15k er måske lidt overdrevet, men så må du jo bare lade vær.

Jeg kan sammenligne det med noget andet

Hvis du gerne ville købe et eller andet i en butik, og det er for dyrt, skyder du jo heller ikke sælgeren, bare fordi du ikke gider at betale for det?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Hej @ZeNoxXi

Det er ikke så meget med jeg har fået jail, men mere håndterinngen af sagen og at jeg ikke kunne få en ordenlig grund til hvilken regel jeg havde brudt.

 

Vi har ikke en regel som lyder på, at du ikke må skyde en person, fordi at han ikke gider at give dig noget du gerne ville have.

Det er simpel logik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.