Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Tjulle / Straffet helt fokert (Min mening)


Svenning

Recommended Posts

Dit ingame navn: Svenning

Staff ingame navn: Tjulle

Dit SteamID: STEAM_0:1:118583232

Staff SteamID: STEAM_0:0:110883433

Forklar situationen: Jeg spillede som betjent hvor jeg giver en bøde til en spiller (TobiaZ), spilleren mener ikke bøden er korrekt og betaler den derved ikke. Jeg arrestere spilleren og forstætter som betjent. 
Senere kommer jeg så i case med spilleren og Tjulle, jeg kan se at jeg har lavet en fejl og foreslår at Tjulle refunder hvad han har mistet (efter hans ord 550.000 kr i weed) og at jeg får straf for 
at Random arrest (Jail) Her mener tjulle så at jeg selv skal refunde hvad der er mistet (550.000 kr) til spilleren og hvis jeg nægter så får jeg et par dages ban. Jeg finder det skam bare ærveligt at jeg 
skal miste de penge som jeg i lang tid har arbejdet på at få, bare fordi at jeg lavede en fejl (noget som mennesker tilfældigvis gør) jeg undskylder for hvad jeg gjorde men jeg føler ikke min straf var retfærdig.
Selv hvis i ikke mener at Tjulle har lavet en fejl, så skriv lige hvorfor. Jeg vil meget gerne diskutere det, Tak for jeres tid!

Bevis: Spilleren jeg fail arrestede / bevis på vi var i case: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1948879505 
Det var ikke muligt for mig at skaffe bevis på at jeg sendte pengene men hvis i skal bruge flere beviser så skriv lige, så skal jeg gøre mit bedste.

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Du indrømmede selv i casen op til flere gange at det var din fejl. 
Vi snakkede i casen om at du ikke havde givet ham en bøde, dog havde han fået en fartbøde, som han betalte. 
her efter laver han en 3 punkts vending, hvor du vælger at køre efter ham, standse ham og arrest ham, unden at høre hans forklaring på noget.
vi finder frem til at han rigtig skal have over 700k i refundering, her vælger jeg at sige 550k er fint, i og med du fortæller du ikke har så mange penge. 
Her spørg du hvad der sker hvis ikke du giver ham pengene. Her forklare jeg dig at hvis du nægter, får du et par dages Ban. 
du overføre ham pengene og leaver i sekundet efter. 
Med hensyn til jail, så er det dig selv der mener et jail ville være en passende straf. Jeg har på intet tidspunkt jailet dig? Så den information ved jeg ikke helt hvor kommer fra. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg gav ham en 2000 kr bøde. Jeg ved ikke hvordan i er kommet frem til at han ikke fik en bøde? Jeg ved du ikke har jailet mig, men det var det der ville have været en meget mere retfærdig straf. Han fik en fartbøde og der efter giver jeg ham en bøde for at køre dårligt. Det er sandt jeg ikke skulle have givet ham bøden og ikke arrestet ham. men hvorfor skal jeg refunde det? den straf har jeg ikke hørt om før. Er det det samme med RDM og CDM?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

En retfærdig bøde* 

Men jeg fortæller dig at du skal give ham refond for de ting, som du er skyld i han har mistet. 
I og med det er din skyld han mistede sine mange penge, så er det også helt fair at du skal betale en god sjat af det tilbage. 

Mht. til RDM og CDM, så er det op til den enkelte staff at vurdere en passende straf. 

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Tjulle skrev:

En retfærdig bøde* 

Men jeg fortæller dig at du skal give ham refond for de ting, som du er skyld i han har mistet. 
I og med det er din skyld han mistede sine mange penge, så er det også helt fair at du skal betale en god sjat af det tilbage. 

Mht. til RDM og CDM, så er det op til den enkelte staff at vurdere en passende straf. 

Nu ved jeg ikke om jeg må skrive på denne her men Tjulle hvis det var weed han havde på sig kunne du så ikke bare refundere det med din Command?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Andreas Gadegaard skrev:

Nu ved jeg ikke om jeg må skrive på denne her men Tjulle hvis det var weed han havde på sig kunne du så ikke bare refundere det med din Command?

Præcis. Plus, var der overhovedet bevis på at han hacde 700k i weed på sig? det er der ikke mange der bare løber rundt med.

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, Svenning skrev:

Når man  bliver refundet fx. efter RDM så står der i chatten "ADMIN refundede SPILLERs Våben og weed."

 

Har ikke lyst til at være ond men nu lukker du lort ud makker.

 

Weed-refundering er slået fra på grund af nogle fejl med det. Der står i chatten, at det refunderes, men det gør det ikke. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad hvis jeg ikke havede råd til at refunde ham? ville jeg så få ban? Kan man få ban bare for at random arrest én spiller? Men selv hvis jeg havde råd og ikke betalte ville du så banne mig for "Refunder ikke anden spiller i case" eller hvad?

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom der ikke er blevet skrevet mere, går jeg ud fra, at ingen har mere at tilføje.

 

Da der ikke har været beviser i sagen på, at han har haft den mængde weed, skulle du ikke have givet nogen penge.

Kontakt mig ingame, for at få en kompensation.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.