Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - DEVILL


Flænser

Recommended Posts

Dit in-game navn: Atypisk

Vedkommendes in-game navn: DEVILL

Dit SteamID: STEAM_0:0:186187335

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:76812600

Tidspunkt for hændelse: 02:33

Hvad regler er blevet brudt: RDM

Hvad skete der?: Jeg kommer ind helt fredelig på serveren hvorefter jeg så bliver skudt af DEVILL op til 3-4 gange (dog kun 2 på videoen) hvorefter han prøver at forsvare sig selv med
at han troede jeg var med i ''legen'' 

Beviser: https://youtu.be/FwpxBwcNWXw
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikke om jeg må kommentére men too bad.

 

Vil lige have lov at forsvare DEVILL, da det var jeg næsten lige var kravet på daværende tidspunkt, og går så bare ud fra du lige er kommet?

Klokken var 2 og alle går bare egentlig rundt og dræber hindanden lidt for sjovt her og der, så er det så lidt uheldigt at du joiner midt i det, syntes også det er cool at DEVILL faktisk stopper når du gør ham opmærksom på du ikke vil være en del af det.

 

Slettede alle mine videoer igår aftes efter jeg leavede, men ellers ville jeg godt kunne komme med video på vi bare trollede lidt rundt da der ikke var nogle som tog noget seriøst.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Ved ikke om jeg må kommentére men too bad.

 

Vil lige have lov at forsvare DEVILL, da det var jeg næsten lige var kravet på daværende tidspunkt, og går så bare ud fra du lige er kommet?

Klokken var 2 og alle går bare egentlig rundt og dræber hindanden lidt for sjovt her og der, så er det så lidt uheldigt at du joiner midt i det, syntes også det er cool at DEVILL faktisk stopper når du gør ham opmærksom på du ikke vil være en del af det.

 

Slettede alle mine videoer igår aftes efter jeg leavede, men ellers ville jeg godt kunne komme med video på vi bare trollede lidt rundt da der ikke var nogle som tog noget seriøst.

Ja det er som man ser på videoen jo meget godt at han ''stopper'' Men han dræbte mig 2 gange forinden hvor jeg også havde gjort ham opmærksom på at jeg ikke synes det var sjovt men det kan du self ikke vide

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, xemankbh28 skrev:

Ja det er som man ser på videoen jo meget godt at han ''stopper'' Men han dræbte mig 2 gange forinden hvor jeg også havde gjort ham opmærksom på at jeg ikke synes det var sjovt men det kan du self ikke vide

Nu er jeg godt nok ikke DEVILL, men det lyder underligt at han bare pludselig stoppede anden gang du bad ham om det (oveni købet også på en flink måde og siger undskyld), men ikke første.

 

Men det kan Dynn eller noget vel også se i logs hvis det foregik i chatten.

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Nu er jeg godt nok ikke DEVILL, men det lyder underligt at han bare pludselig stoppede anden gang du bad ham om det (oveni købet også på en flink måde og siger undskyld), men ikke første.

 

Men det kan Dynn eller noget vel også se i logs hvis det foregik i chatten.

Han stopper kun fordi han ved jeg filmer om sagt foroven skyder han mig 2 til 3 gange inden hvor jeg også havde gjort meget klart at jeg ikke synes det var sjovt men nok om det lad os lade sagen gå sin gang

Link til kommentar
Del på andre sites

Han stoppede ikke fordi du filmede, men fordi du gjorde os opmærksom på at du ikke gad. Efter du skrev i OOC stoppede vi, fordi vi ikke ville ødelægge dit seriøse RP kl. 02:00 om natten. Her vælger jeg at forsvare DEVIL, og det gør jeg simpelthen fordi du ikke går til handling før i OOC, hvis du så er blevet skudt 2-3 gange.

Bevis:

https://gyazo.com/5bb154d3be1b5beef6fba9835db2be6f

 

// Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

Godaften @xemankbh28, @Henrik Andersen og @Mic (Snicker :))  🖐️

 

Jeg beklager denne lange ventetid. Jeg skulle snakke med HOS omkring det her.

Jeg fik her til aften snakket både med "Bimse og ZeNoxZi" omkring din "Ban request"

 

Vi fik snakket omkring det, og vi er kommet frem til at "DEVILL" slipper med en advarsel.

Det skyldes at i din video kan se at du bliver dræbt 2 gange - i dit tilfælde her skulle fra da du døde første gang have skrevet " Jeg er inde for RP´en skyld og ikke Troll " - Ligesom du gør da du dør 3 gang. 

På den måden vil de respektere det, og du ville kunne forsætte din RP uden problemer. 😉

 

Jeg vil bruge lidt tid her til aften, til og forklare "DEVILL" hvad han skal være mere opmærksom på næste gang at tænker at trolle.

Håber at i forstår.

 

Har du/i spørgsmål til dette, så er i velkommen til og kontakte mig ingame eller her på forum.

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.