Hop til indhold
Stavox

[Solved] Alle Mod/Admins i Big Brains (HashMathias)


BrummeBear

Recommended Posts

Dit ingame navn: BrummeBear

Staff ingame navn: HashMathias

Dit SteamID:STEAM_0:1:100121469

Staff SteamID: STEAM_0:1:64165561

Forklar situationen:
vi i Nuestra Familia har en gangwar kan man godt sige mod, big brains. men vi syntes ikke de spiller helt fair, en af vores medlemmer klager over HashMathias spectater Marius Thomsen.
 Som jeg har forstået af marius, har Mathias inddirekte sagt han spectater Marius. men når man spectater en base, og 5 minutter efter raider basen. 
så jeg ked af at sige, så man bare ikke ansvarlig nok til at være mod.
HashMathias blev boosted ind i vores base, fordi han kender den ud og ind.

Bevis:Marius Thomsen
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Kakashi-DK skrev:

men når man spectater en base, og 5 minutter efter raider basen.

Vi raidede jer 30 min efter.

 

Mathias var ikke den eneste der blev boosted, han var bare hurtigst inde, vi snakkede ikke engang om hvem der skulle bostes ind først, det var bare første person til mølle, og det kan jeg også bevise.

Nu er jeg så ikke helt indforstået i, hvorfor det er Mathias spectater til at starte med, men det tænker jeg han selv må tage.

https://www.youtube.com/watch?v=5xEh7MR7Cw8&feature=youtu.be

 

 

ONDEWAY:

https://i.imgur.com/XWxJbNa.jpg

Og hvor man udefra, kun kan se jeres føder / navle, hvis i sidder ned. (Uden den ekstra prop self, man kunne se igennem før de fjernede den for 3 gang.)

 

Også lige ang. din anden klage som ikke følger skabelonen, føler jeg godt nok ikke selv det er vi får fordele, kan dog ikke lige komme med et eksempel, da det er jeg ikke ofte bryder reglerne, eftersom jeg har rigtigt mange timer her inde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hele grundlaget for jeg startede med at spectate var fordi havde fået et screenshot her imorges omkring nogle fra Big Brain og Jeres gang havde haft lidt beef, jeg joiner så serveren og nærmest med det samme går jeg i spectate mode og holder øje med jer. Alle fra jeres base vælger at gå væk undtagen Marius, han starter med at bygge på noget oneway som jeg fortæller han skal fjerne.

cDfROB0.png

 

Screenshot:imgur.com/rhJZw4E.png


Efter du så har fjernet dit oneway vælger du at sætte det op gentagende gange, hvor Kjeld så vælger at give dig 300 sekunders jail.


Som man også kan se i videoen har jeg ingen ide om hvordan basen er, da jeg holdt øje med personerne og ikke basen.

 

Mvh HashMathias
 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vores staff må godt bruge spectate til at tjekke baser, hvis de bryder reglerne. 
Det kan selvfølgelig se lidt mystisk ud, når de raider kort tid efter.

Men eftersom den video Mic har sendt, kunne jeg høre HashMathias sige, at han ikke vidste hvor man kom ned henne. Som han jo burde vide, hvis han brugte spectate til en fordel for at raide jer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.