Hop til indhold
Stavox

[Solved] Alle Mod/Admins i Big Brains


BrummeBear

Recommended Posts

Hej stavox

Jeg er ved at være godt træt, her til morges sidder vi 6 gang medlemmer fra Nuestra Familia. Op til flere gange har 

Mic, Henrik Andersen og Hashmathias brugt admins/mod som våben mod os. (plus hahsmathias løser ingen cases)

 

Det vi er mest frustreret over er,  når alle admins/mod er i samme gang. så det jo klart de ikke tager vores cases, og fordele til dem selv. 

det her er legit til grin.

Med venlig hilsen BrummeBear og Hele Nuestra Familia

 

Bonus info!

De spectater blandt andet Marius for at tjekke vores base ud.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Husk reglerne! 3.1 specielt 

 

"One-way props er ikke tilladt på nogen måde. En base, hvor du kan se personens fødder, men han ikke kan se dig, betragtes også som one-way. Derudover er indgange med one-way skyderi ikke tilladt. Med one-way skyderi menes indgange hvor du kan skyde på personen der raider uden problemer, men personen der raider sammenlignet har et meget lille område at ramme dig i." Det er bare en reminder fremover 🙂 

 

// Henrik

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu ved jeg egentlig godt jeg ikke må kommentere her, men du nævner mit navn i din klage..

 

Jeg har ikke kaldt admin i løbet af i morges.

Jeg syntes det kunne være optimalt, hvis du kunne komme med et eksempel? Så kunne jeg evt. fremkomme med en video.

 

Som Henrik også har skrevet, bryder i 3.1, i er blevet fortalt 3 gange at i ikke skulle have det som i havde, hvis det er det i snakker om.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Nu ved jeg egentlig godt jeg ikke må kommentere her, men du nævner mit navn i din klage..

 

Jeg har ikke kaldt admin i løbet af i morges.

Jeg syntes det kunne være optimalt, hvis du kunne komme med et eksempel? Så kunne jeg evt. fremkomme med en video.

 

Som Henrik også har skrevet, bryder i 3.1, i er blevet fortalt 3 gange at i ikke skulle have det som i havde, hvis det er det i snakker om.

 eftersom du var sammen med de andre som kaldte admin, går jeg ud fra du var med i cases.

5 minutter siden, Henrik Andersen skrev:

Husk reglerne! 3.1 specielt 

 

"One-way props er ikke tilladt på nogen måde. En base, hvor du kan se personens fødder, men han ikke kan se dig, betragtes også som one-way. Derudover er indgange med one-way skyderi ikke tilladt. Med one-way skyderi menes indgange hvor du kan skyde på personen der raider uden problemer, men personen der raider sammenlignet har et meget lille område at ramme dig i." Det er bare en reminder fremover 🙂 

 

// Henrik

 

 der er intet One way, i har samme synsvinkel som os andre 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Kakashi.

Ja, vi har spectated jer. Men det er meget simpelt, fordi i simpelthen ikke kan finde ud af reglerne. 
Vi har skrevet til jer flere gange at i skulle fjerne jeres one-way, som i så også gjorde efter et stykke tid.

 

https://i.imgur.com/cDfROB0.png
https://i.imgur.com/kFlH1AK.png


Der var også en bug hvor Devil ( tror jeg ) blev skudt, også blev han sat fast i muren, hvor at vi skulle finde ud af om det var noget i udnyttede eller bare et tilfælde.
Så vores spectate har kun været bekræftelse på at i ikke kan finde ud af reglerne.

Hvis i har andet, så kom endelig med eksempler.
 

Mvh @Jaxu og @HashMathias

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kakashi-DK skrev:

Jaxu hvorfor er det så i raider os? og Mathias er ham som bliver boosted ind? så kender i den jo. 

Vi har ikke brudt nogle regler. vi køre reglerne helt ud til hvor de stadige er lovlige (fact)

så kom med en bedre grund til at spectate os.

Vi raider jer som normale rp spillere? Det kan godt være vi er staffs, men det ændre ikke på at vi gerne må lave rp?

 

Flere af jer brød nlr igår?

Lige nu, Kakashi-DK skrev:

Jaxu hvordan kan det være oneway? i kan se lige så meget som vi kan? rigtig dårlig eksempel

 

One-way casen er jeg ikke inde i. Det er @HashMathias

Link til kommentar
Del på andre sites

sjovt ingen af vores cases blev taget?  Som mod skal i tage cases som første prioritet. og som jeg vendtede i 10 minutter uden held, lå hash mathias og sjollede rundt foran vores base.

du tog heller ingen. og når vi endelig blev taget, så holder i med jeres gang. det jo til grin.

 

Hvem brød NLR igår? fordi så vil jeg gerne snakke med dem

efter 2 raid på os, skød jeg Henrik Anders. jeg skød ham ved sin bil og den er væk 3 minutter efter.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Kakashi-DK skrev:

sjovt ingen af vores cases blev taget?  Som mod skal i tage cases som første prioritet. og som jeg vendtede i 10 minutter uden held, lå hash mathias og sjollede rundt foran vores base.

du tog heller ingen. og når vi endelig blev taget, så holder i med jeres gang. det jo til grin.

 

Hvem brød NLR igår? fordi så vil jeg gerne snakke med dem

 

Det er rigtigt jeg ikke tog rigtigt nogle cases, men der er andre årsager til.

Vi undgår ikke cases, og i har heller ikke nogen ide om hvor mange og hvilke cases vi har liggende. 

6 minutter siden, Kakashi-DK skrev:

Hvem brød NLR igår? fordi så vil jeg gerne snakke med dem

 

Det var @peterpro og Sebastian Thomsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Du bliver nødt til at følge skabelonen, og klage over specifikke staff og eventuelt fremlægge noget bevis, for at det bliver mere overskueligt. 

Lav en ny klage, hvis det stadig er relevant.

 

Vi er desuden opmærksomme på staff generelt, og deres håndtering i forhold til gang medlemmer osv.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.