Hop til indhold
Stavox

[Solved] staffklage


STOREROSEN

Recommended Posts

Dit ingame navn:minirosen
Staff ingame navn:lund
Dit SteamID:STEAM_0:0:164904977
Staff SteamID:STEAM_0:0:29154128
Forklar situationen:jeg havede whanted for at få min bil tilbage og så der jeg dør gører jeg det at jeg går ind og gører den støjlet og så for jeg jail fordi han han går efter at jeg skifter for at gør noget andet i det er det mit jail er i 300 sekunder og ville gerne have i gører noget for det må han ik for jeg se der det skete med bilen jeg synes det er dårligt af lund at gører det
Bevis:det er at jeg for jail men har ik billed
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MiniRosen.

 

Du blev jailed for at lave et warrant uden bevis for, at din bil rent faktisk var inde i basen. I øvrigt skal du have en mikrofon når du spiller som betjent.

I stedet for at give dig et jobban, blev du jailed, således at du lige fik tid til at læse vores regler igennem.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, MINIROSEN skrev:

det er så forkert tog kun en base for at have set dem tage min bil så forstå det lund


Modtaget. Hvis du altså har set dem køre ind i basen med bilen, har du ikke gjort noget galt - og skulle ikke være jailet. Det beklager jeg.

 

Desværre blev det bare ikke rigtigt kommunikeret til mig i casen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.