Hop til indhold
Stavox

Våbens træktid.


hejmeddig

Recommended Posts

Hej der har været store ændringer i forhold til våbens træktid. Jeg føler værtfald at det her ødelægger en stor del af rp'en, da folk kan trække våben ualmindelig hurtigt.

Jeg vil godt kunne forstå vis pistoler havde en meget kort træk tid, men at en person kan tage en shotgun frem, og i samme sekund skyde så har man ingen chance for at reagere.

Vi havde et rigtig godt system før, og jeg kan ikke forstå hvorfor man vil gå ind og ændre på det.

Ved godt man kan se at folk har våben på ryggen, men det hjælper ikke hvis man overhovedet ikke har tid til at reagere. 

Der må være en anden løsning.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det nye system fungerer enormt godt.

Det var endnu mere åndssvagt før, hvor en person lige pludselig trækker en ACR ud af røven. Nu ved ved du, at hvis vedkommende har en gun på ryggen, skal du være ekstra opmærksom.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Lund skrev:

Jeg synes det nye system fungerer enormt godt.

Det var endnu mere åndssvagt før, hvor en person lige pludselig trækker en ACR ud af røven. Nu ved ved du, at hvis vedkommende har en gun på ryggen, skal du være ekstra opmærksom.

 

 

Kan godt se dit syn på det, men vis man ikke har nogen chance overhovedet for at gøre noget selvom man ved de har et våben på sig, er det jo ikke et godt system.

Jeg kan ikke nå at trække mit eget våben, eller min taser. Og selvom jeg har min taser fremme eller våben, har de stadig en kæmpe fordel i at de ved hvornår de trækker deres våben og skyder. Jeg kan ikke nå at reagere på et sekund som det tager dem at få det første skud på mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, hejmeddig skrev:

Kan godt se dit syn på det, men vis man ikke har nogen chance overhovedet for at gøre noget selvom man ved de har et våben på sig, er det jo ikke et godt system.

Jeg kan ikke nå at trække mit eget våben, eller min taser. Og selvom jeg har min taser fremme eller våben, har de stadig en kæmpe fordel i at de ved hvornår de trækker deres våben og skyder. Jeg kan ikke nå at reagere på et sekund som det tager dem at få det første skud på mig.

Hvis det er du føler dig truet eller tror det vil trække våben på dig, stå da med dit eget på i hånden så, du behøves ikke stå og sigte på dem, men bare stå med det i safe, så er det en fair fight.

 

Jeg syntes i den grad det nye system ikke skal fjernes da det er meget fedt, faktisk også at have en chance imod en betjent, som skal til at arrestere dig. Før når du tager dit våben op læber du bare rundt som en fucking idiot med en våben fremme som er ubrugelig i 3 sekunder.

 

Og det kommer fra en som ofte er betjent selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.