Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban eller nedsat ban


Mikkellenzing

Recommended Posts

SteamID: STEAM_1:1:153655190

Hvorfor skal du unbannes:  

Jeg synes at jeg enten skal unbannes eller få en nedsat ban fordi at der var nogen personer ved navn "Maloni og Br1zzle" der fordi at de synes at en person fra politet gjorde noget forkert skulle blokere PD af med hegn så mig og ca 3-4 andre politi folk ikke kunne komme ud igen efter vi lige havde været til et PD Raid. Så jeg bedte en fra politet om at dræbe mig så jeg kunne komme tilbage til spawn og arrestere dem. Efter at havde blivet kørt ned af dem 2 gange mens jeg var inde på fortovet får jeg så sat dem alle i fængsel igen og hegne er på en eller anden måde blivet fjernet igen. Efter et lille stykke tid kommer 1 af dem ud igen og vælger at blive politimand så han kunne skyde indsatslederen. Han bliver så demoted og sat i fængsel igen og jeg bliver bedt om at komme med ind og sørge for at de bliver i fængsel så de ikke kan blokere PD inde igen, ved at skyde dem siden at det giver det samme resultat og det ikke gøre sådan så at de kan slå mig og den anden betjent med deres hakker.

 

Jeg kan selvfølgelig godt se at det var forkert og dumt gjordt af mig, det må i undskylde og det har jeg ikke tænkt mig at gøre igen 

 

Skriv hvis i har nogle spørgsmål eller der er noget der undre jer om min ansøgelse på Unban eller nedsat ban

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.