Hop til indhold
Stavox

Stavox Avisen #4


Raxsodk

Recommended Posts

Velkommen tilbage til Stavox Avisen. Der er gået næsten 2,5 år siden sidste avis og det er af gode grunde... vores bedste reporter Raxso blev nemlig kidnappet og vi blev nødt til at bruge alle vores penge for at få ham tilbage. Nu kan du logge ind på vores hjemmeside og få dine daglige nyheder... Vi sælger kun deres oplysninger til rigspolitiet som kan gøre lige hvad de vil med det. Hjemmesiden er også fyldt med upassende reklamer som vil give dig spyware og downloade alt dit RAM.

 

Som lovet har vores reporter Raxso snakket med folkene som bor i Rockford og skaffet information omkring de mærkelige flyvende personer som også bliver kaldet "Admins". Her er en af samtalerne som han havde med en præst

 

Raxso: "Har du set de flyvende mennesker?"

Mand: "Ja det har jeg da"

Raxso: "Hvem tror du de kunne være?"

Mand: "Jeg tror det er Jesusen... Jesusen kristusen"

Raxso: "Tusind tak for din tid"

 

Nu til andre nyheder. 

Problemet med de maskerede mænd er stadig stigende selv efter den nye maskerings forbud som den 19521  borgermester af Rockford indførte. Det ser dog ud til at politiet er blevet bedre til at gøre deres job både med deres nye Rigspoliti og deres nye arsenal. De er nu ikke længere Pølletiet men de er dog stadig trælsitiet for de er lidt træls med alle deres super biler osv... Ellers er det måske bare fordi jeg kun har råd til en Golf NVM... 

 

Det var alt for avisen i dag. Tak for at læse med. Næste avis kommer ud når jeg får lyst til at skrive den

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.