Hop til indhold
Stavox

[Solved] Printerskab custom-label


Xean -.-

Recommended Posts

Hejsa episke gamere!

 

Jeg syntes det kunne være fedt, hvis du kunne lavet et custom label på printerskabende

 

 

FGOqmvQ.png

 

Eller bare kunne ændre "Printerskab" til noget andet.

Man kunne self. også lave en smart E2 til sådan noget, meen, det ville være lidt sejere.

 

Hvad kan det så bruges til tænker du? 🤔

Som bankmand ville det være utroligt nemt at holde styr på hvem der er hvems printere, da det oftes sker at folk køber andres printere og indsætter dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Hejsa episke gamere!

 

Jeg syntes det kunne være fedt, hvis du kunne lavet et custom label på printerskabende

 

 

FGOqmvQ.png

 

Eller bare kunne ændre "Printerskab" til noget andet.

Man kunne self. også lave en smart E2 til sådan noget, meen, det ville være lidt sejere.

 

Hvad kan det så bruges til tænker du? 🤔

Som bankmand ville det være utroligt nemt at holde styr på hvem der er hvems printere, da det oftes sker at folk køber andres printere og indsætter dem.

Men jeg kan ikke helt se hvordan dette vil være brugbart.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Emil Mikkelsen skrev:

Altså så man kan kende forskel på hinandens printerskabe?

Nej, læs hvad jeg har skrevet.

 

35 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Hvad kan det så bruges til tænker du? 🤔

Som bankmand ville det være utroligt nemt at holde styr på hvem der er hvems printere, da det oftes sker at folk køber andres printere og indsætter dem.

 

Lad os nu bare sige jeg har rigtigt mange printere som bankmand, hvis det nu skulle ske at min E2 crasher (eller andre årsager).

Så har du et labet på alle skabende, hvor du kan se, hvem der ejer de forskellige printere.

Fordi det oftes sker at folk køber andres printere så de kan tjene mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Nej, læs hvad jeg har skrevet.

 

 

Lad os nu bare sige jeg har rigtigt mange printere som bankmand, hvis det nu skulle ske at min E2 crasher (eller andre årsager).

Så har du et labet på alle skabende, hvor du kan se, hvem der ejer de forskellige printere.

Fordi det oftes sker at folk køber andres printere så de kan tjene mere.

Kan godt se at man kan bruge det som bankmand, men man kunne jo også bare kigge på navnene på printerne. Ved ikke om det er sværere at kigge på navnene er ikke så meget bankmand, men jeg ville nok bare kigge på navnene.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Emil Mikkelsen skrev:

Kan godt se at man kan bruge det som bankmand, men man kunne jo også bare kigge på navnene på printerne. Ved ikke om det er sværere at kigge på navnene er ikke så meget bankmand.

Som jeg legit skriver:

2 minutter siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Fordi det oftes sker at folk køber andres printere så de kan tjene mere.

Jeg "Mic" opretter en konto på "Mike Hansens" bank E2 (Husk bankkontoen står i mit navn)

Jeg tænker så "Hmm. Syntes det kunne være fedt at tjene noget mere" så jeg køber "HasshMathias"es printere, og de bliver så insat i mit navn (på min konto)

 

Hvis det så skulle ske (fx E2'en crasher) så er det ret næmt for ejeren af banken at tilføje printerne til diverse personer.

Mike som bankmand kan jo ikke se om printere originalt skulle være i mit eller Mathiases navn.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Jeg vil helst gerne undgå at have mere "world ui" end nødvendigt. Vil det være tilstrækkeligt, hvis I bare kan ændre det der står i menuen når man trykker på skabet?

Tænker jeg, det var også mit forslag in first palce.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.