Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til forbedring af RP / Røveri


-N-

Recommended Posts

Hurtig forståelse

Jeg har personligt lagt mærke til selvom jeg ikke har spillet på serveren særlig længe er kriminelle og politi laver mere eller mindre det samme Jeg tror det er tid til der kommer noget nyt altså mit forslag

 

Ide

Jeg foreslår at man har mulighed for at røve tankstationerne altså bestående af en lille sum penge samt muligt at man skulde kunne tanke gratisk inden for det tidsrum der bliver røde på Jeg tror det vil kunne skabe nogle fede scenarier at Politiet har mulighed for at skabe mere fedt RP Vis det civile selvfølgelig oppe på det det vil sige at der vel lige pludselig blev meget mere behov for en indsatsleder til at koordinere disse røverier selvfølgelig burde det være nødvendigt at der skal være betjente online før man kan

 

Scenarie

en civil vælge at gå op i sit RP og har taget et gidsel imens han  røver tankstation politiet hører alarmen og kommer derop der er 50 sekunder til Han har alle pengene og den civile skal finde ud af hvordan han kommer ud når tankstationen Er omgivet er ordensmagten / politiet han kunne selvfølgelig skyde sig igennem han kunne også sige at de får Gissel hvis han får lov til at køre skal den civile til at forhandle ? det her kan skabe en masse scenarierog en masse sjov RP en masse muligheder

 

https://gyazo.com/4b1608b11de034216999515419ffaed0

Jeg vil tilføje at sige at regl 3.19 i bygge reglerne siger man ikke må bygge ved standerne de to små bygninger for at skabe det her ?

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, -N- skrev:

Ide

Jeg foreslår at man har mulighed for at røve tankstationerne altså bestående af en lille sum penge samt muligt at man skulde kunne tanke gratisk inden for det tidsrum der bliver røde på Jeg tror det vil kunne skabe nogle fede scenarier at Politiet har mulighed for at skabe mere fedt RP Vis det civile selvfølgelig oppe på det det vil sige at der vel lige pludselig blev meget mere behov for en indsatsleder til at koordinere disse røverier selvfølgelig burde det være nødvendigt at der skal være betjente online før man kan

 

Der er allerede et forlag til det med tankene, men ellers lyder det godt 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.