Hop til indhold
Stavox

[Solved] Røve cirkel k


Flixx
 Del

Recommended Posts

17 minutter siden, Walter skrev:

Ideen en er fin nok, tænker dog at 10 liter ville være lidt for lidt.
Den kunne evt. give gratis benzin i 10 minutter efter at du har gjordt det, ellers kan pengene som folk bruger ved den de næste 10 minutter gå til dig?

Så skulle der være kamera så politiet vil få besked?

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, matchus skrev:

Måske gøre så regeringen ejer circle k uden for byen på begge maps og gøre så at folk kan raide det for at få benzin? Så ville de jo selvfølgelig også få besked om at der er nogen der er i gang med at raide tanken.

Det lyder som en god ide jeg kan godt selv se det ikke er så meget at få 10 liter benzin men så kunne man måske få 40 50 liter benzin hver gang.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Walter skrev:

Ideen en er fin nok, tænker dog at 10 liter ville være lidt for lidt.
Den kunne evt. give gratis benzin i 10 minutter efter at du har gjordt det, ellers kan pengene som folk bruger ved den de næste 10 minutter gå til dig?

 

God ide. Det giver også mening. Så hvis en tankstation bliver lockpicked er den "åben" for alle i eksempelvis 10 minutter, eller til politiet kommer og "låser" den igen.

 

 

  • +Rep 2
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Lund skrev:

 

God ide. Det giver også mening. Så hvis en tankstation bliver lockpicked er den "åben" for alle i eksempelvis 10 minutter, eller til politiet kommer og "låser" den igen.

 

 

Lyder som en super god ide.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har foreslået fuldstændig det samme desværre har jeg ikke set du allerede havde kommet med dette forslag men vores idé er ens så jeg støtter i hvert fald dette opslag 😉

Redigeret af -N-
  • +Rep 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.