Hop til indhold
Stavox

[Solved] Magtmisbrug fra Kjelds side af.


jesús

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jesús
Staff ingame navn: Kjeld
Dit SteamID: STEAM_0:0:37647343
Staff SteamID: STEAM_0:0:74354375
Forklar situationen: 
Long story short; jeg mugger en person for at være i et gang der hedder "isis" og dels at være pisse provokerende hvornæst jeg mugger ham
han giver ikke 5k, efter 0:23 sekunder dræber jeg ham under mugget, jeg kalder ham dumme lorte barn, svin osv..., 
han kalder case
han siger til kjeld at jeg har kaldt ham "bøsse" "bøssesvin" "homo"
jeg benægter fordi jeg er opfostret af min mor således at jeg ikke på noget tidspunkt ville nogensinde kunne bruge bøsse eller lign. ord som skældsord, hvilket jeg også forklarer midt i case
Kjeld tror jeg lyver
Kjeld stiller tydeligt ultimatium om at enten så tilstår jeg og slipper afsted med jail ellers også så benægter jeg videre og får én uges ban
jeg tilstår i frygt af ban selvom jeg på ingen måde har kaldt drengen det han påstår
Kjeld banner mig i 2880 minutter (2dage) for at lyve i case even though at det var ret ironisk snakkemåde jeg benyttede mig fordi hvem fanden gider også at have en uges ban, når man kan få jail
Jeg skynder mig lave unban req angående hele situationen på forum, intet svar efter 22 timer, samme tidspunkt som jeg skriver dette, stadigvæk intet respons
Får en kammerat i mit gang til at skrive til en admin så jeg kan få snakket ud om situationen
Adminen giver jeg IKKE navn på nu fordi han sagde desideret at han ikke måtte fortælle nogle ting til mig, såsom at Kjeld ikke vedhæftede beviser eller noget angående det hele, som man åbenbart skal, som jeg forstod det
Får gode råd at adminen om at jeg skal lave staff klage, fordi han også vurderede det til at være magtabuse for at hvad det hele lød til

Bemærk alt hvad Kjeld gør galt;
ban uden bevis
Bruger modpartens ord til at være mere værd end mit
Tydelig misvurdering af hele situationen
Stiller kritisk ultimatum, hvor enhver ville tilstå uden at havde haft gjordt det, fordi jail eller en uges ban, jeg ved godt hvad hvem som helst ville vælge
Holder ikke sit eget ord
bedrageri
og til sidst, så lyver han skam også.

Det understående er fra min unbanreq >> 

Bevis: Jeg optog ikke situationen, drengen der lavede invalide erklæringen havde heller ikke noget og den hjælpsomme admin som min kammerat fik til at hjælpe mig fortalte også at Kjeld ikke have bevis.

Edit: Stavefejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej -fa1nt-/Jesús

 

Jeg kan godt forstå hvorfor du føler dig uretfærdigt behandlet. Når jeg fortæller dig at du kan slippe med jail. Grunden til at jeg gjorde det var fordi jeg ikke havde noget bevis. Jeg ville se om jeg kunne snyde dig til at fortælle sandheden.

Det  du skriver her i staff klagen gør så jeg 100% sikker på du løj i case. Du skriver nemlig "jeg kalder ham dumme lorte barn, svin osv..." og du fortalte at du kun havde sagt "Jeg har kun sagt at jeg ikke kunne lide hans gang."

Så det du skriver passer ikke med hvad du fortalte mig i casen.

 

Venlig hilsen Kjeld

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad jeg fortæller, og hvad jeg glemmer at underette om, burde ikke være til mit problem, da jeg ikke var den ansvarlige der anbragte casen.

TL;DR drengen løj for at få sin vilje og fik mig bannet under en kritisk mangel af bevis som der burde være NØDVENDIGT.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, -fa1nt- skrev:

Hvad jeg fortæller, og hvad jeg glemmer at underette om, burde ikke være til mit problem, da jeg ikke var den ansvarlige der anbragte casen.

TL;DR drengen løj for at få sin vilje og fik mig bannet under en kritisk mangel af bevis som der burde være NØDVENDIGT.

Jeg har ikke brug for beviser når du indrømmer du løj.

 

//Kjeld

Link til kommentar
Del på andre sites

 

16 timer siden, jesús skrev:

På intet tidspunkt har jeg indrømmet en løgn, jeg valgte den mindste straf i tydelig sarkasme og tvivl.

Hvis du fortæller at det eneste du har sagt er, at du ikke kan lide hans gang, og du rent faktisk sagde 

dumme lorte barn, svin osv...

Så lyver du vel også?

Det er ikke noget man bare lige glemmer at fortælle.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fortalte at grunden til mugget var p.ga. hans gang, ikke hvad jeg kaldte ham efterfølgende mens han blødte ud.

På intet tidspunkt har jeg underrette om hvad jeg sagde til ham mens han blødte ud, før jeg skrev klagen her, som meget vel er min egen fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, jesús skrev:

Jeg fortalte at grunden til mugget var p.ga. hans gang, ikke hvad jeg kaldte ham efterfølgende mens han blødte ud.

På intet tidspunkt har jeg underrette om hvad jeg sagde til ham mens han blødte ud, før jeg skrev klagen her, som meget vel er min egen fejl.

Jeg spurgte dig om hvad du havde sagt til ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

På ingen måde kan jeg bevise dette men; Du har på intet tidspunkt spurgt hvad jeg sagde til ham, du var opsat i at det var en løgn uden bevis fra modparten og var kun interesseret i om "ja eller nej".
Jeg sagde på forhånd før du bragte ham hen oppe på taget med os to om hvad mit motiv til det var.

Så spar dine løgne, du har måske opfattet du sidder lidt dybt i det?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/12/2019 den 2:16 PM , Kjeld skrev:

Jeg spurgte dig om hvad du havde sagt til ham.

 

På 16/12/2019 den 2:33 PM , jesús skrev:

På ingen måde kan jeg bevise dette men; Du har på intet tidspunkt spurgt hvad jeg sagde til ham, du var opsat i at det var en løgn uden bevis fra modparten og var kun interesseret i om "ja eller nej".
Jeg sagde på forhånd før du bragte ham hen oppe på taget med os to om hvad mit motiv til det var.

Så spar dine løgne, du har måske opfattet du sidder lidt dybt i det?

Det er ligesom hele klagens omdrejningspunkt, om Kjeld har spurgt dig eller ej. Så det er ikke nemt for mig, at finde ud af, hvad der rent faktisk er sket, når i siger 2 forskellige ting.

 

Dog vil jeg lige pointere, at dit sprogbrug ikke er iorden, som du forhåbentligt også godt ved.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.