Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Henholdsvis unfair 2 dags ban


jesús

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:37647343

Hvorfor skal du unbannes: Nu er det jo sådan at min situation ser ud til at jeg finder en person i et gang der hedder "isis", hvornæst at jeg mugger ham for at være provokerende, lidt af grund fra gang navnet der er relativt stødende, men får simpelthen case med Kjeld, om at jeg har snakket grimt, imod nogle erklæringer angående om at jeg åbenbart har kaldt ham jeg muggede, for "bøssebarn"  og "homo" på sin vis, men jeg frastår disse argumenter, eftersom at jeg hverken har gjordt det og at der er mangel på noget bevis fra den anklagende ende af. 
Kjeld rammer mig med et tydeligt trap card, som jeg ikke lige fik indset før det var for sent, med at han sagde "Tilstå og få jail, eller modsig og modtag én uges ban" - selvfølgelig ikke lige helt det, men tæt på, samme princip. Hvorimod jeg siger ok ok, jeg tilstår i tvivl, og "frygt" for ban eftersom jeg no-lifer serveren, men sidder ikke helt fast i de modsigende argumenter eftersom jeg igen igen, ikke sagde det, og der er simpelthen ikke bevismateriale til at opbakke hans invalide argumenter, altså drengen jeg muggede.

Jeg når så lige at sige jaja, så gjorde jeg det, og Kjeld fyrer så noget af det mest fjollede bedrageri jeg længe har oplevet, og istedet for jail, som han sagde/lovede?) giver mig straight up - 2880 minuts ban (2dage)😥

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Bemærk alt hvad Kjeld gør galt, samme dag som han netop lige bliver forfremmet til seniormoderator;
ban uden bevis
Bruger modpartens ord til at være mere værd end mit
Tydelig misvurdering af hele situationen
Stiller kritisk ultimatum, hvor enhver ville tilstå uden at havde haft gjordt det, fordi jail eller en uges ban, jeg ved godt hvad hvem som helst ville vælge
Holder ikke sit eget ord
og til sidst, så lyver han skam også.

Lige nu, -fa1nt- skrev:

Bemærk alt hvad Kjeld gør galt, samme dag som han netop lige bliver forfremmet til seniormoderator;
ban uden bevis
Bruger modpartens ord til at være mere værd end mit
Tydelig misvurdering af hele situationen
Stiller kritisk ultimatum, hvor enhver ville tilstå uden at havde haft gjordt det, fordi jail eller en uges ban, jeg ved godt hvad hvem som helst ville vælge
Holder ikke sit eget ord
og til sidst, så lyver han skam også.

Det jo materiale nok til staff klage

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan med det samme høre du lyver da jeg tager fat i dig. Du sidder og mumler lidt. Du siger ikke bare "Nej det har jeg ikke." Jeg kan ikke huske præcis hvad det var du sagde. Jeg beder dig svare "Ja." eller "Nej."

Du mumler stadig og siger "Det mener jeg ikke." (Jeg kan ikke helt huske hvad du sagde, men noget i den stil.) Jeg beder dig igen  svare "Ja." eller "Nej." Du mumler stadig  "Det mener jeg ikke." Jeg siger så "Jeg ved du lyver. Du kan vælge at tilstå og få jail eller få ban." Du bliver lidt stille og det lyder som du er ved at grine. Du siger så "Jeg tilstår."  Jeg vælger så at banne dig for at lyve. 

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første, er min mumlen en naturlig følge af min stemme, og jeg kan tydeligt errindre at jeg desideret sagde "Det erkender jeg ikke" adskillige gange hvorimod du sad fast i "ja eller nej" men mit svar tydeligvis er et NEJ, ihvertfald hvis man har en basis dansk evne til at læse mellem linjerne..

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, -fa1nt- skrev:

For det første, er min mumlen en naturlig følge af min stemme, og jeg kan tydeligt errindre at jeg desideret sagde "Det erkender jeg ikke" adskillige gange hvorimod du sad fast i "ja eller nej" men mit svar tydeligvis er et NEJ, ihvertfald hvis man har en basis dansk evne til at læse mellem linjerne..

Du løj i case. Du sagde "Jeg har kun sagt at jeg ikke kunne lide hans gang." og af dine egne ord "jeg mugger en person for at være i et gang der hedder "isis" og dels at være pisse provokerende hvornæst jeg mugger ham han giver ikke 5k, efter 0:23 sekunder dræber jeg ham under mugget, jeg kalder ham dumme lorte barn, svin osv..."

Link til kommentar
Del på andre sites

Men så er din grund for mit ban jo fucking invalidt, det har intet at gøre med det oprindelige, om jeg kalder ham lorte barn, dum eller et svin er på absolut fucking ingen måde det samme som homo, bøsse eller bøssebarn, dernæst er der intet at lyve om.
Desuden er en case udenfor rp og der gælder samme regler og principper tydeligvis ikke, så hvis jeg inderømmer at jeg mugger ham pga hans gang navn og at være provokerende, er mit mug blot et motiv og de samme regler for mugget gælder stadigvæk, han gav ikke 5k og den overskred 15sekunder så jeg har fuld ret til at aflive ham lige på stedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er ikke noget at lyve om, jeg sagde lorte barn, hvilket er på ingen måde tæt på bøsse eller homo, dermed løj drengen der angav falske erklæringer

Sagen fik jeg bl.a. vurderet af en anden admin idag, og han er ret så enig i at det er en tydelig misvurdering af situationen fra din side af, hvor der indgår noget magtmisbrug.

I stedet for at du sidder her og gennemgår de samme pointer du har at sige, så smut ind til min staff klage på dig, hvor alle argumenterne er serveret på et sølvfad for dig. Håber ikke at du har tænkt dig at svare igen på dette, eftersom vi begge sikkert er ret trætte af situationen og at du er ret stædig i en sammenhæng hvor du ikke har noget at vinde uanset hvad der sker som det næste, men nærmest kun ting at tabe såsom hvis jeg ikke er den eneste (som jeg ved jeg ikke er) der tager min staff klage til et sted hvor du sidder i et Point of no Return.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Kjeld skrev:

Du siger så "Jeg tilstår."  Jeg vælger så at banne dig for at lyve. 

At tilstå er at tilstå, om jeg så lyver for frygt af ban, burde der i din uprofessionelhed, ikke bruges eller benyttes et ultimatum i en situation hvor du ikke engang selv deltog og ved hvad der skete, igen, mangel på bevis.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.