Hop til indhold
Stavox

Stavox Awards 2019


Vito

Recommended Posts

Så skete det igen. Desværre er vores kære DoktorDim her ikke til at lave dem i år, så jeg valgte lige at tage initiativ.

Vi giver det lige en uge eller to, så vil resultaterne blive offentliggjort, og der vil sikkert også være en præmie eller lign.

 

https://forms.gle/KFqQ8nStSJ22QP1VA

 

STEM STEM STEM

 

 

Bid mærke i, at dette er baseret på alt hvad der er sket det sidste år, så folk der måske ikke længere er staff, eller andet, kan stadig blive nomineret.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Guzern skrev:

Der mangler en mulighed for at stemme "ingen af overnævnte"

Desuden, latterligt at der ikke er en mulighed for "andet" ved årets staff, når du selv er på fucking listen Vito

Du kan bare lade være med at stemme 😂

Det er lavet for hyggens skyld, og der er nogle memes blandt dem. Der er ingen grund til at bringe negativ stemning her 🙂
Så skrid med dig igen ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bimse👌 skrev:

Normale spillere kan desværre ikke se, hvor meget vi har lavet...

 

Bare rolig. Det betyder stadig noget for os ❤️ 

 

9 minutter siden, Guzern skrev:

Der mangler en mulighed for at stemme "ingen af overnævnte"

Desuden, latterligt at der ikke er en mulighed for "andet" ved årets staff, når du selv er på fucking listen Vito

 

320060-860x484 (1).jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, DEAGLEMEISTER 🍍 skrev:

Har jeg nogensinde sagt, at jeg ikke kan lide dig?

 

 

4 minutter siden, Guzern skrev:

Jeg kan godt lide du gør grin af et band det har lavet koncerter siden 1998, bare fordi en person du ikke kan lide hører dem?  Fordi du er uenig med en person i en tråd om røvslikkerkonkurrencen staff awards

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.