Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


Dulle

Recommended Posts

steam id: STEAM_0:0:205007337 

Hvorfor skal du unbannes: her den anden dag kom jeg til at lade min ven spille spillet da han synes at det så sjovt ud. men det var dog en meget stor fejltagelse da jeg lod ham køre i min bil. jeg kiggede lige væk i 2 sekunder og så nåede han bare at køre igennem en flok mennesker der stod og snakkede. det synes han åbenbart var sjovt. han sagde at han ville bygge noget sejt men så jeg sagde hvordan man kunne bygge. men så begyndte han bare at spawne nogle tilfældige props. jeg skyndte mig at tage over men så slukkede han min computer. jeg prøvede at logge ind igen men så var jeg blevet perm bannet. jeg er meget ked af dette der er sket da jeg er rigtigt glad for dette spil og jeg har lige købt vip. måske kunne min straf måske formindskes eller jeg kunne få prøve unban. men jeg lover at jeg ikke lader nogle mennesker spille på min account. og jeg vil heller aldrig selv kunne finde på at gøre det. jeg forstår godt hvorfor i har perm bannet mig. i kunne jo ikke vide at det ikke var mig der spillede. og jeg forstår også godt at i er træt af folk som ødelægger jeres server. jeg håber bare på at jeg kan få min straf formindsket til måske 2 uger. jeg ville bare være meget ked af det hvis jeg beholder min straf. (Edit: havde glemt at skrive at jeg allerede havde fået Carban i 2 dage af beetle efter min ven havde kørt en masse ned. Og så bagefter er der en anden der giver mig perm) (jeg ved dog ikke om det gør noget)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Dulle skrev:

jeg kiggede lige væk i 2 sekunder og så nåede han bare at køre igennem en flok mennesker der stod og snakkede.

Ja, han kørte en hel flok mennesker ned hvilket ikke er acceptabelt, men det var ikke kun den ene gang. Vi staff's som var aktive på serveren da dette skete, havde fat i dig op til flere gange i forhold til din kørsel, ikke kun da du kiggede væk i 2 sekunder da din ven kørte.

 

 

3 timer siden, Dulle skrev:

han sagde at han ville bygge noget sejt men så jeg sagde hvordan man kunne bygge. men så begyndte han bare at spawne nogle tilfældige props. jeg skyndte mig at tage over men så slukkede han min computer. jeg prøvede at logge ind igen men så var jeg blevet perm bannet.

Jeg fik tilsendt en video (som jeg desværre ikke har længere) hvor man kunne se du/din ven kastede den her "tilfældige" prop ind i alle mulige biler.

Det med at din ven spawnede en prop og han så slukkede computeren passer ikke helt. Det var først da vi tog dig op på staff-taget på Rockford, at du "crashede/din computer blev slukket". 

 

 

3 timer siden, Dulle skrev:

Edit: havde glemt at skrive at jeg allerede havde fået Carban i 2 dage af beetle efter min ven havde kørt en masse ned.

Vi staff's som var aktive på serveren på tidspunktet tog en fast beslutning om at du udelukkende kun var inde for at trolle. Den beslutning tog vi, for eftersom du lige havde fået carban begyndte du/din ven at tage den her "tilfældige" prop og kaste den ind i alle mulige biler. Det indikerede for os at du som sagt udelukkende kun var inde for at trolle.

 

 

3 timer siden, Dulle skrev:

men jeg lover at jeg ikke lader nogle mennesker spille på min account

Det synes jeg lyder som en god idé, men eftersom det er din computer, så er det også dit ansvar.

Link til kommentar
Del på andre sites

Men det var ham der kørte hele tiden og det var nok også i lidt mere tid han kørte. Men der kom også en admin og gav ham 2 dages carban for hans kørsel. Og jeg ved godt at han kørte rigtigt mange ned. Men han kastede ikke rundt med props’s jeg tror bare at han spawnede dem. Ellers kan du snakke med os begge på discord. Jeg tror også at han er meget ked af det han har gjort. Jeg ved godt at det er mit ansvar. Men jeg håber bare at vi måske kan snakkes ved om det. Fordi at jeg er meget ked af det. 

Jeg ville være meget glad hvis i kunne give mig en chance da jeg synes at det er ærgerligt at jeg aldrig kan spille på stavox. Og hvis at jeg beviser at jeg kan køre ordenligt, så lader i mig gå. Jeg ved godt at det er uacceptabelt. At jeg har ladet ham spille. Men ellers tak for hjælpen.

Jeg ville være meget glad hvis i kunne give mig en chance da jeg synes at det er ærgerligt at jeg aldrig kan spille på stavox. Og hvis at jeg beviser at jeg kan køre ordenligt, så lader i mig gå. Jeg ved godt at det er uacceptabelt. At jeg har ladet ham spille. Men ellers tak for hjælpen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.