Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage


Twitch Jozixer

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jozixer.

Jamen til at starte med, ser mig og min kollega dig køre Hasarderet. Du smadrede ind i en VW Golf og køre i den forkert side af vejen. Du var på vej ud af byen da vi ser det ske. Mig og min kollega vælge at hoppe ind i min bil og eftersætte dig i din sorte lamborghini Huracan. Vi kørte så efter dig og ser dig ude ved søen. Vi vælger så at stoppe dig, for at snakke med dig om din kørsel. Jeg når nærmest ikke at klik "Bed om at stoppe" før du kalder case. Kjeld når at tage casen og teleportere til dig. Du forklarer så i en lettere provokerende tone, at jeg har stoppet dig for at køre lovligt. Jeg forklare dig så at mig og min kollega så dig køre hasarderet inde i byen og derefter har vi Eftersat  dig. Du begyndte så at. Sige at vi ikke havde været efter dig efter som vi ikke længere kunne se dig og at du havde kigget bagud 3 gange og at du ikke kunne se os. Jeg forklare dig så at man godt kan eftersætte en bil også selvom man ikke har syne på den. Vi står så og diskuterer det i et minut eller to, hvorefter jeg siger at det er idiotisk at vi skal stå og diskutere den her sag eftersom du spilder både din men også min og Kjelds tid. Du reagere så med "Nu kalder du mig også en idiot, Det er flot at en admin står og lyver." (Noget i den stil). Kjeld forklare dig så at jeg ikke havde gjort noget forkert, han slutter casen. Mig og min kollega ber dig om at hoppe ud af bilen og vise ID. Du vælger ikke at vise ID og bliver arrested. Du kalder så igen case med "Job abuse" hvor jeg så svare at det ikke var Rda eftersom du ikke vidste ID. Du kalder så case igen igen hvor jeg vælger at jail dig for at spilde vores tid. Du kommer så med nogle sølle, Vi ses på forum og vi kommer til at have en snak med Dynn, trusler. Jeg vælger at ignorere det og end casen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.