Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Grimt sporg af anden medfører demote af mig??


Calseus

Recommended Posts

Sagen er den at jeg er på patrulje. Der er så en som laver en kriminal handling, og han flygter så efter jeg har stoppet ham. Jeg eftersætter ham til fods, og jeg ser så en patrulje som har stoppet en anden. Jeg løber hen og siger at jeg bliver nød til at låne hans bil i 10 sec, så jeg kan fange ham jer har eftersat. Politimanden som ejer denne patruljevogn har ingame navnet: MIC. Han bruger så battering ram, får mig ud af bilen og så siger han: "Du skal fandme ikke låne min bil møgunge, sut fucking pik" Det føler jeg ikke er okay, og jeg skriver det så til vicerigspolitichefen som har ingame-navnet "DEAGLEMEISTER" Efter omkring 1 min, bliver jeg så demoted og det der står som grund er "auf wiedersehen". Efter denne situation skriver jeg så til admin, og adminen er så deaglemeister der tager min case. Han kommer ikke hen til mig men han skriver bare i chatten at han gerne må demote uden grund. Ifølge reglerne ser det ikke helt sådan ud. Han skriver så efter at Mic også er blevet demoted, men omkring 15 sec efter konfiskere MIC en bil, og det syntes jeg er mærkeligt siden at han ikke burde være politi?

 

Mic har brudt reglen: 1.7

DEAGLEMEISTER har brudt reglen: 15.17

Link til kommentar

Hej Calseus, 

du gav mig ingen former for beviser på, at han rent faktisk havde gjort dette. Den regel du har nævnt (15.7) er rettet mod indsatslederen og er derfor ikke gældende for (vice)rigspolitichefen. Grunden til, at du blev demoted, er fordi jeg valgte, at opbygge en ny styrke (næsten) fra bunden. Jeg udvalgte et par stykker, som kunne hjælpe mig med dette og de forblev i styrken. Du var en af de mange betjente, som blev fyret. Hvis @Mic (Snicker :)) nu havde gjort dette, vil jeg selvfølgelig ikke finde hans opførsel acceptabel. Men som sagt da du ikke tilvejebragte nogen former for beviser, for at bakke dine udtalelser op, kunne jeg intet gøre. 

Mvh. DEAGLEMEISTER

 

Link til kommentar
1 time siden, Calseus skrev:

Jeg løber hen og siger at jeg bliver nød til at låne hans bil i 10 sec, så jeg kan fange ham jer har eftersat. Politimanden som ejer denne patruljevogn har ingame navnet: MIC. Han bruger så battering ram, får mig ud af bilen og så siger han: "Du skal fandme ikke låne min bil møgunge, sut fucking pik"

Glæmmer du ikke noget?

Nu ved jeg godt det ikke er en ban request eller noget, men som jeg husker det kommer du løbende på fods som du siger, siger "Jeg skal lige låne jeres bil" (som holder med blink på) konfiskere bilen så du kan køre den og skulle til at køre væk, hvor jeg self. smider dig ud.

Jeg beklager for mit sprog, og jeg sagde "Du skal ikke røre min politibil din klamme taber".

 

Og grunden til du blev demoted havde intet med denne situation at gøre overhovedt.

DEAGLEMEISTER demotede stort set alle fra politistyrken der fordi han som sagt ville lave en ny styrke, mig Walter og få andre fik dog lob til at blive.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.