Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Walter


lixtyy

Recommended Posts

Dit ingame navn:Sorte Samba
Staff ingame navn:Walter
Dit SteamID:
Staff SteamID: STEAM_0:1:32726131
Forklar situationen: Jamen det starter med at jeg siger til ham, et eller andet om ham og hans cykel, hvilket jeg godt kan se grunden i til at stoppe mig, men så stopper jeg op for at se om han overhoved reager, hvilket han ikke gør med det samme.
Derefter er jeg så gået ind i en våbenbutik hvor jeg så får fat i et våben, som han så ser mig med, også spørger han mig om id, og siger jeg har et ulovligt våben på mig.
Bevis: Det sagde han at han selv ville fremvise. :)
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sorte Samba,

Du siger "Fuck hvor er du dum og grim på den der cykel", hvor jeg med det samme vælger at stoppe, og hoppe af min cykel.
Jeg låser cyklen, og begynder at eftersætte dig. Du skriver selv at du godt kan se grunden til at jeg ville stoppe dig for det, dog kan du se at jeg løber mod dig da du står ved døren?
Da jeg er kommet til butikken, ser jeg dig stå med en shotgun i hånden, hvor at jeg vælger at spørge dig om ID.

Her er et klip af det du beskriver: https://streamable.com/xwa23

Link til kommentar
Del på andre sites

Og den der shotgun kommer fra shoppen af.. Hvilket vil sige at jeg spawner automatisk med den i hånden, som gør at du stiller spørgsmålstegn ved mit om jeg har våbentilladelse?

Så burde i gøre at man ikke får våbenene i hånden som man klikker e, for ellers er det lidt kedeligt lige at få et våben, for så derefter at ryge i jail/Skulle købe en ny 😉

Og du kan endda høre/se jeg får den ligesom du kommer ind. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, lixtyy skrev:

Og den der shotgun kommer fra shoppen af.. Hvilket vil sige at jeg spawner automatisk med den i hånden, som gør at du stiller spørgsmålstegn ved mit om jeg har våbentilladelse?

Så burde i gøre at man ikke får våbenene i hånden som man klikker e, for ellers er det lidt kedeligt lige at få et våben, for så derefter at ryge i jail/Skulle købe en ny 😉

Jeg eftersætter dig, og ser dig stå med et våben i hånden? Så er det jo klart at jeg spørger om ID.
Jeg kan ikke personligt gøre meget ved om du tager det frem når du samler det op, men du kan vel oprettet en tråd om det på forummet?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, lixtyy skrev:

Du kan jo personligt jo godt gøre noget? lade vær med at give mig jail/bøde for noget jeg LIGE har fået i hånden? Der er endda en regel, som du selv har nævnt omkring det

Det er korrekt at politiet ikke må stå uden for en våbenbutik, med formålet at tjekke folk der køber våben. (Som jeg også forklarede dig i casen).
Jeg havde eftersat dig af en anden grund, og ser at du står med et våben i hånden. Selv hvis jeg ikke havde set det, så havde jeg da stoppet dig lige efter alligvel?
Og i følge med det, havde jeg da nok våben tjekket dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nåååååår så så længe det ikke er mit formål at give dig en bøde for våben, så må jeg godt våbentjek dig inde i butikken, så der skal bare være det mindste? Fx de sviner mig til inde i butikken, så må jeg godt våbentjek dem?

Fordi så det da det jeg gør fremover. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, lixtyy skrev:

Nåååååår så så længe det ikke er mit formål at give dig en bøde for våben, så må jeg godt våbentjek dig inde i butikken, så der skal bare være det mindste? Fx de sviner mig til inde i butikken, så må jeg godt våbentjek dem?

Fordi så det da det jeg gør fremover. 🙂

Tror ikke helt du forstår hvad jeg siger.. Du må våbentjekke folk i forbindelse med at du stopper dem, ligesom at du må skyde mig hvis jeg stopper dig.
Jeg var jo allerede på vej efter dig, og så dig derefter med et våben i hånden. Et tip til en anden gang ville være at tage det i dit inventory, så får du det ikke i hånden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.