Hop til indhold
Stavox

skoda

Recommended Posts

Der var på et tidspunkt en eu(engelsk) stavox server men så lukkede den ned og forsvandt, kommer vi til at se den igen i fremtiden eller er stavox kun dansk?

Det er også meget forvirrende at stavox hjemmesiden er både fransk engelsk og dansk da der lige nu kun er danske servere

Link til kommentar
Del på andre sites

Problemet er at der ikke er nogen som kan styre serveren.

Vi har brug for et sæt kompetente mennesker til at styre en server, da vi simpelthen ikke selv har tid.

Det skal samtidigt være nogen der er dedikerede nok til at spille på serveren uden spillere, da der jo aldrig kommer spillere ind, hvis serveren bare er tom.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal nok være spiller, og ville da ikke have noget imod en chance som moderator igen, for at bevise at jeg har lidt rationel tankegang.

 

Og hvis jeg skal være helt ærlig @Emoyly, så kunne i spørge nogen fra serveren om de vil lave en ansøgning om at være med til at opbygge et staff-team på EU-serveren. Jeg kender nogen stykker, (også et par stykker som har været staff) som der 100% ville kunne tage stillingen, spørgsmålet er vel bare tiden til netop dette.

 

Skal EU-serveren ikke også bruge et dedikeret udvikler team, eller er det Metro og drengene der skal igang der?

 

Jeg er en, som mange der gerne vil have EU-Serveren tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, MRBennetsen skrev:

Jeg skal nok være spiller, og ville da ikke have noget imod en chance som moderator igen, for at bevise at jeg har lidt rationel tankegang.

 

Og hvis jeg skal være helt ærlig @Emoyly, så kunne i spørge nogen fra serveren om de vil lave en ansøgning om at være med til at opbygge et staff-team på EU-serveren. Jeg kender nogen stykker, (også et par stykker som har været staff) som der 100% ville kunne tage stillingen, spørgsmålet er vel bare tiden til netop dette.

 

Skal EU-serveren ikke også bruge et dedikeret udvikler team, eller er det Metro og drengene der skal igang der?

 

Jeg er en, som mange der gerne vil have EU-Serveren tilbage.

 

Metro udvikler ikke. Lige nu er det Emoyly, Mush og jeg der udvikler. Metro laver løbende content som biler og lignende.

Idéen er, hvis det nogensinde bliver til noget, at det skal køre samme kodebase i starten, og så ændres afhængig af behov. Vi har lavet fuld language og config support for at køre to ret forskellige servere med samme kode. Som Emoyly skriver, kræver det bare management, som vi desværre ikke har tid til. Det kræver vildt meget tid at få en server startet op, og begynde at tiltrække spillere og staffs.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, MRBennetsen skrev:

Jeg skal nok være spiller, og ville da ikke have noget imod en chance som moderator igen, for at bevise at jeg har lidt rationel tankegang.

 

Og hvis jeg skal være helt ærlig @Emoyly, så kunne i spørge nogen fra serveren om de vil lave en ansøgning om at være med til at opbygge et staff-team på EU-serveren. Jeg kender nogen stykker, (også et par stykker som har været staff) som der 100% ville kunne tage stillingen, spørgsmålet er vel bare tiden til netop dette.

 

Skal EU-serveren ikke også bruge et dedikeret udvikler team, eller er det Metro og drengene der skal igang der?

 

Jeg er en, som mange der gerne vil have EU-Serveren tilbage.

Ville bare mene at det er det de har prøvet før, desværre uden held. 

 

Jeg tænker også at det er svært at finde nogle mennesker som der ville drive serveren som @Dynn og @Emoyly gør det på Evo og Rock. Ville nok mene et det er det største problem 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mr Hunt🍍 skrev:

Jeg tænker også at det er svært at finde nogle mennesker som der ville drive serveren som @Dynn og @Emoyly gør det på Evo og Rock. Ville nok mene et det er det største problem 😉 

Det er nok rigtigt nok, men altså, der må jo være nogen der gerne vil , og kan tage sig af en server. Det er vel forsøget værd at lave en lille engelsk server som kan være kørende af en/flere person(er), addons osv har de vel fra sidste gang, ikke sandt? Personligt ville jeg gerne give det et skud, jeg aner bare ikke hvordan man laver/koder/bygger en server, har kun selv haft en minecraft server...

Link til kommentar
Del på andre sites

 

1 time siden, MRBennetsen skrev:

Det er nok rigtigt nok, men altså, der må jo være nogen der gerne vil , og kan tage sig af en server. Det er vel forsøget værd at lave en lille engelsk server som kan være kørende af en/flere person(er), addons osv har de vel fra sidste gang, ikke sandt? Personligt ville jeg gerne give det et skud, jeg aner bare ikke hvordan man laver/koder/bygger en server, har kun selv haft en minecraft server...

Det ligger i deres CABR Repo på GitHub. CABR er lavet til at kunne holde flere sprog og maps.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er mere end klar på at hjælpe med at gøre den populær. Konceptet af en Stavox EU server er bare fedt! 
 

Tror stadig at den er efterspurgt, den nåede bare aldrig rigtig at få chancen. Men ja, det kræver kompetent mangement, staff og lysten til at køre det. 
 

Man skal bare samle folket og prøve at få det til at køre på skinner! 🤙🏻

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Anders Buch skrev:

Jeg er mere end klar på at hjælpe med at gøre den populær. Konceptet af en Stavox EU server er bare fedt! 
 

Tror stadig at den er efterspurgt, den nåede bare aldrig rigtig at få chancen. Men ja, det kræver kompetent mangement, staff og lysten til at køre det. 
 

Man skal bare samle folket og prøve at få det til at køre på skinner! 🤙🏻

Har du tiden og lysten til at få den til at køre, du er rimelig kompetent, og ikke en regelbryder?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Anders Buch skrev:

Har brugt filezilla lidt, ved ikke om Lua går ind under jobs osv. Det kan jeg sagtens. Det er mere hvis det er en bug/glitz, der mangler jeg viden når det bliver teknisk 👈🏻

Hvis du skal sidde og kode i Lua, og især på Stavox' servere kommer du til at bruge GitKraken.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, MRBennetsen skrev:

Så er det afklaret, Buch bliver lederen, hvem klarer alt det tekniske? 😛

Ja. Nej. 
 

Hvis det nu skulle lykkedes os at finde en som både har tid or er kompetent nok, ville den person udelukkende stå for community management. Alt teknisk og udvikling vil stadig være lavet af os andre

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Emoyly skrev:

Ja. Nej. 
 

Hvis det nu skulle lykkedes os at finde en som både har tid or er kompetent nok, ville den person udelukkende stå for community management. Alt teknisk og udvikling vil stadig være lavet af os andre

Det udelukker Buch heldigvis

Link til kommentar
Del på andre sites

Personligt det problem som jeg oplevede med Stavox EU var at der var ingen internationale spillere, det var sådan set dansker der løb rundt og forsøgte at rp på engelsk og da de fandt ud af det ikke sjovt at råbe i need remoulade styrtdykkede spiller tallet og dræbte serveren det er også derfor at alt det her med at jeg ville vare totalt dedikere alt min tid til EU bare er uskyldige løgne, fordi hvem ville opgive alt det de har tjent på DK såsom penge og respekt bare for a starte på EU, det betyder ikke at folk ville spille derinde fra dk men størstedelen ville heller investere tid og grind ind i DK end EU

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Maloni skrev:

Personligt det problem som jeg oplevede med Stavox EU var at der var ingen internationale spillere, det var sådan set dansker der løb rundt og forsøgte at rp på engelsk og da de fandt ud af det ikke sjovt at råbe i need remoulade styrtdykkede spiller tallet og dræbte serveren det er også derfor at alt det her med at jeg ville vare totalt dedikere alt min tid til EU bare er uskyldige løgne, fordi hvem ville opgive alt det de har tjent på DK såsom penge og respekt bare for a starte på EU, det betyder ikke at folk ville spille derinde fra dk men størstedelen ville heller investere tid og grind ind i DK end EU

Hele pointen med EU er jo at størstedelen af spillerbasen kommer fra andre lande. Kan godt se hvad du mener. Det er bare et aktivt valg. Vil man? Eller vil man ikke?

 

Det handler bare om at tiltrække det rigtige segment, hvilket vil kræve at der er et par stykker som lige tager ansvar og spiller derinde selvom der ikke vil være mange på i starten.👌

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Anders Buch skrev:

Hele pointen med EU er jo at størstedelen af spillerbasen kommer fra andre lande. Kan godt se hvad du mener. Det er bare et aktivt valg. Vil man? Eller vil man ikke?

 

Det handler bare om at tiltrække det rigtige segment, hvilket vil kræve at der er et par stykker som lige tager ansvar og spiller derinde selvom der ikke vil være mange på i starten.👌

 

 

Hvorfor skulle de tage ansvar? De vil self. Spille derinde hvis det er sjovt hvilket i forhold til de kedelige pay2win britiske servere så tror jeg på det niveau klarer eu sig fint

Link til kommentar
Del på andre sites

Det handler bare om at få samlet en gruppe mennesker som faktisk giver en fuck omkring tingene på den server. Som kan få det hele til at køre på skinner. 
 

Siger ikke at det bliver nemt at finde en manager og et staff team men det var en skam at den ikke overlevede længe nok til at komme ordentligt igang. 
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 11/12/2019 den 5:44 PM , Anders Buch skrev:

Jeg kommer jo selv fra engelske servere.

Ak ja, 13-årige Houston spillede selv rigtig meget på et britisk community - det der rev lige op i nogle gode minder...

Opdagede først for alvor dansk DarkRP tre år senere. 😊

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Maloni skrev:

Hvorfor skulle de tage ansvar? De vil self. Spille derinde hvis det er sjovt hvilket i forhold til de kedelige pay2win britiske servere så tror jeg på det niveau klarer eu sig fint

pay2win? Du kan købe penge, limited biler og VIP inde på Stavox for IRL penge, det virker måske ikke som p2w? Hvis du raider uden VIP, så held og lykke med at få printerne tilbage. At jage andre uden "stop bil ting", gør det også meget sværere.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Emoyly skrev:

Ja. Nej. 
 

Hvis det nu skulle lykkedes os at finde en som både har tid or er kompetent nok, ville den person udelukkende stå for community management. Alt teknisk og udvikling vil stadig være lavet af os andre

Nu virker det her spørgsmål lidt inkompetent, men hvad gør man når man står for community management?

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, MRBennetsen skrev:

Nu virker det her spørgsmål lidt inkompetent, men hvad gør man når man står for community management?

 

Alt hvad der vedrører communitiet. Du er ansvarlig for serveren.

Altså opbygning af spillerbase.

Kommunikation.

Staff ansvarlig.

 

Det er i bund og grund ham, som sørger for at alt spiller som det skal.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.