Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - HashMathias


Nejaz

Recommended Posts

Dit ingame navn: Tuboorg

Staff ingame navn: HashMathias

Dit SteamID: STEAM_1:0:127336066

Staff SteamID: STEAM_0:1:64165561

Forklar situationen: Sagen er den at jeg var Indsatsleder på Evocity. Jeg kører op mod søen hvor der forgår et raid ved siden af parcelhusene. Jeg kan så gå ud fra at der forgår et raid ved at der er skud og keypadcracker lyden. Jeg vælger med det samme at kalde over politiradioen og fortælle at der forgår et raid ude ved søen. Jeg vælger at warrant personen som er udsat for raidet og i det samme som jeg gør det, skriver ham som raider: "Raid over". Jeg går ind i basen og konfiskere alle deres printer og andre værdigenstande. Jeg går ud fra basen og støder ind i dem som muligvis ejer basen som spørg: "Hvorfor raider du basen?" Jeg svare: "Fordi der lige har været et raid?" Imens jeg står og har en diskussion med disse personer, kommer HashMathias og spørg hvorfor jeg har raidet bygningen. Han siger så at der ikke har været tydelig tegn på raids, men efter min mening ville jeg sige at der var et raid fordi jeg kunne høre skud og der var keypadcracker lyd og der lå en keypadcracker på jorden ude foran døren. Han siger så jeg skal erstatte alle deres printer (36.000 kr.), men jeg havde ingen penge til at kunne erstatte disse printer i starten. I efter noget stykke tid får jeg udbetalt min løn fra politibankboksen (33.000 kr.) så siger han jeg skal betale de 33.000 kr. (som jeg har fået udbetalt), til personen som ejet printerne. Jeg vælger så at betale ham, men efter jeg betaler pengene får jeg 30 minutters job ban oveni. Jeg synes det var uacceptabelt! Og ser ingen grund til jeg skulle erstatte printerne eller få job ban. Jeg har talt med Mikk og Maxx0758 på teamspeak og de sagde udfra hvad de havde hørt har jeg ikke gjort noget forkert. De sagde så jeg skulle henvise mig til en staff klage på forum og det gjorde jeg så.

Episoden forgik: 10-12-2019 Kl. 17-18

Bevis:

 

Udklip.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Hej Nejaz

 

Da det du har fortalt mig ingame stemmer ikke helt overens med hvad du har skrevet, så vil jeg prøve at forklare sagen udfra hvad du har fortalt mig.

 

Der bliver kaldt en case omkring "failwarrant", hvor jeg så kommer hen til basen og ser du står lige ude foran. Jeg spørg dig så “Hvorfor du raider basen?” hvor du så fortæller at der har været raid. Efter lidt frem og tilbage snak med alle de tre personer som havde mistet deres printer, fortæller du så selv, at du aldrig så en person eller noget om skud, du fortæller mig bare at du har hørt nogle lyde, og set der ligger en keypadcracker på jorden uden for basen, hvilket så jeg ikke ser et grundlag for at tjekke hele deres base når du selv kan se at der ikke et noget aktivt raid, som du også selv siger så du at der var en som skrev "raidover". Jeg vælger at sige “hvis du har taget printerne uden grund så skal de jo tilbagebetales”, men du havde ingen penge på det tidspunkt.

 

Jeg var ikke helt sikker på hvad jeg skulle gøre så jeg kontaktede en højere rangerende, som fortalte at jeg selv så skulle betale pengene og få dem tilbage senere. Imens jeg så snakker med den højere rangerende så kommer der udbetaling fra politibbankboksen og så har du 33.000kr hvilket jeg så siger du skal betale tilbage. Efter pengene er blevet tilbagebetalt siger jeg så at du får 30min jobban for "failwarrant" og har taget deres printer uden grund.

 

 

Mvh HashMathias

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.