Hop til indhold
Stavox

Gang poster er for kompliceret


skoda

Recommended Posts

Jeg synes at de nye gang poster er for svære at overtage da man for det første nærmest kun har 5 sekunder til at skrive flere rigtige ting ind og så at man skal først nå at se hvad man skal trykke på og så at trykke det hele igennem for at trykke på den rigtige, og så at gøre det flere gange på alt for kort tid. det er nærmest umuligt at overtage en gangpost og jeg har givet fuldstendigt op på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Er der nye gangposter eller snakker han om de gamle?

Hvis du snakker om de gamle så er gang poster er utroligt nemme at overtage. Hvis du ved hvor bogstaverne på dit tastatur sidder uden at kigge på dem er det nemt. Måske misforstår du gangposterne, du skal klikke på det bogstav der kommer frem med grøn skrift, ikke tallene.

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, skoda skrev:

Jeg synes at de nye gang poster er for svære at overtage da man for det første nærmest kun har 5 sekunder til at skrive flere rigtige ting ind og så at man skal først nå at se hvad man skal trykke på og så at trykke det hele igennem for at trykke på den rigtige, og så at gøre det flere gange på alt for kort tid. det er nærmest umuligt at overtage en gangpost og jeg har givet fuldstendigt op på det.

Hvis du bliver ved med at øve det, så lærer du det. Det kan godt være svært de første par gange, men ligeså snart du får styr på det, vil det være nemt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg har forstået hvad du har skrevet rigtigt så forstår jeg det sådan at du ikke har forstået hvordan man gør. Jeg forstår det sådan at du trykker på alle 8 tal og 1 bogstav. Det fungere sådan at du skal skimme de 9 tal og bogstav igennem og finder bogstavet hvilket så er det du skal trykke på for at komme videre til det næste sæt tal og bogstav, når du så har gjort det nok gange vil du så få gang postet. Undskyld hvis jeg har forstået hvad du har skrevet forkert men det er sådan jeg har forstået grunden til du synes det er mega svært

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bimse👌 skrev:

Det skal jo heller ikke være nemt at overtag.

Politiet skal også kunne nå og rykke ud.

Det ville gøre ingen forskel. Den nuværende gangpost skal aktivt blive kapret i 25 sekunder før den bliver overtaget.

Hørte ihvertfald Metro sige 25 sek engang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes ikke selv de er svære at overtage, men tror det kunne være fedt hvis der var en alternativ måde at overtage dem på.

Man kunne evt. sige at man kunne lockpicke den istedenfor, så ville det evt. tage 30 sekunder til 1 min.

 

Og nu hvor vi allerede snakker om gangposter ville det også være fedt, hvis man kunne se hvilket gangposter man har overtaget i !gang menuen.

https://stavox.dk/forums/topic/26959-gang-mobilmaster-vist-i-gang-menuen/

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
På 10/12/2019 den 11:17 AM , Jørgen Slaskestang skrev:

Er der nye gangposter eller snakker han om de gamle?

Hvis du snakker om de gamle så er gang poster er utroligt nemme at overtage. Hvis du ved hvor bogstaverne på dit tastatur sidder uden at kigge på dem er det nemt. Måske misforstår du gangposterne, du skal klikke på det bogstav der kommer frem med grøn skrift, ikke tallene.

 

På 10/12/2019 den 1:46 PM , Tjulle skrev:

Personligt syntes jeg ikke de er svære at overtage, man skal bare være lidt rap på fingerne 😛 
Dog kan jeg godt se for mange spillere er de svære, men det er jo heller ikke sjovt at spille et spil, uden udfordringer. 

 

På 10/12/2019 den 4:21 PM , Mic (Snicker :)) skrev:

Jeg syntes ikke selv de er svære at overtage, men tror det kunne være fedt hvis der var en alternativ måde at overtage dem på.

Man kunne evt. sige at man kunne lockpicke den istedenfor, så ville det evt. tage 30 sekunder til 1 min.

 

Og nu hvor vi allerede snakker om gangposter ville det også være fedt, hvis man kunne se hvilket gangposter man har overtaget i !gang menuen.

https://stavox.dk/forums/topic/26959-gang-mobilmaster-vist-i-gang-menuen/

 

 

På 4/1/2020 den 9:03 AM , VaffelVictor skrev:

Når jeg ikke laver weed bliver jeg altid sendt ud for at tage master af mit gang 😞 #StopMedAtTvingeBørn

 

 

 

Men jeg syntes også det nemt. Jeg tager dem altid i første forsøg

weird flex x4

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.