Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request - Gumse / fc - patrick2008


Mickey Mus

Recommended Posts

Dit in-game navn: Mickey Mus
Vedkommendes in-game navn: Gumse og fc - patrick2008
Dit SteamID: STEAM_0:0:213945594
Vedkommendes SteamID: Gumse = STEAM_0:1:34205227 og fc - patrick2008 = Skjult profil så kan ik få fat i det
Tidspunkt for hændelse: 9. ‎december ‎2019, ‏‎00:06:01
Hvad regler er blevet brudt:'
* 2.2 Det bliver betragtet som failrp hvis du bevidst forsøger at få politiet efter dig. F.eks.
  ved at du åbenlyst flasher dine printere og weed med formål at få politiet efter sig. Eller F.eks. at køre ind i politiet for at få dem efter sig (Både gumse og fc - Patrick2008)
* Generelt bare toll (Begge)
*3.14 Propclimb baser og andre baser der kræver, at spilleren skal igennem nogen form for forhindring er ikke tilladt.(kun gumse)

Hvad skete der?:
På den ene video er det hvor man ser GuMsE propclimbe ned fra pd, jeg kommer ud fra PD efter jeg har taget mit gear og låst PD, jeg ser så en prop spawne over døren da jeg er på vej ud af pd, der ser 
man så gumse propblimbe ned fra pd.

Den anden video er hvor jeg står i spawn, Gumse og fc patrick2008 vælger der og køre ulovlig og underligt i deres blå volvo, de prøver så og baite mig ved at prøve at køre ind på spawn området
jeg igonere dem fordi magtede ik deres troll, de hopper så ud af bilen og gumse siger "Nå mickey se jeg har en lockpick, og hopper sådan lidt frem og tilbage for at få opmærksomhed, det gør fc patrick2008
ossse og jeg vælger der også arreste fc patrick2008 for at have den i hånden(lockpicken), gumse køre så videre over til banken og holder ulovligt, jeg prøver så at konfiskere hans bil hvilket den ik gad,
Han kommer så over og tager bilen og prøver at flygte, jeg får taget ham ud med batteringram, tazer ham og anholder ham. han vælger så at forlade serveren så jeg ik får konfiskeret hans bil.
Beviser:
Video 1 / Propclimb - 

Video 2 / Copbait og troll -

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mickey

 

Kan godt se på video 1 at han ikke skulle have propclimbed.

Den tager jeg med Gumse næste gang jeg ser ham online.

 

Dog på video 2 ville jeg ikke kalde det copbait, da han ikke 

gør noget for at stikke af. Han står jo bare med den i hånden

indtil du arrester ham. Derfor går det ikke under copbait.

 

Derfor tager jeg altså kun fat i Gumse og ikke patrick2008 da han 

ikke har gjort noget galt.

 

Hvis du har spørgsmål kan du stille dem her, ellers  tænker jeg at lukker 

jeg lukker din ban-request efter jeg har snakket med Gumse.

 

Du er altid velkommen til at kontakte mig på forum eller ingame.

 

// Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj Kasper.
Du har til dels ret i det du skriver, men jeg ser det alligevel som copbait på en måde da han jo bevidst tager den frem foran mig, siger det til mig og køre derefter over og holder ulovligt hvor jeg så vil tage bilen men han så tar den og flygter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se at Gumse laver copbait eftersom han løber ind i

bilen og gør klar til at kører væk.

 

dog kan man ikke sige at patrick2008 gør det sammen da han

bare står og kigger på dig, uden at forsøge at stikke af.

 

Skal selvfølgelig også nok tage fat i Gumse med alle de ting

han har brudt som indtil videre er copbait, failRP og Propsurf.

 

// Kasper 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.