Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request - Gumse


Mickey Mus

Recommended Posts

Dit in-game navn: Mickey Muys
Vedkommendes in-game navn: GuMsE
Dit SteamID: STEAM_0:0:213945594
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:34205227
Tidspunkt for hændelse:  Startede kl 23:30 ca
Hvad regler er blevet brudt:
Random arrest også får jeg bøde udengrund.
Generelt troll heleaften
2.34 - Det er lovligt at parkere på græs, hvor der ikke er andre parkerings muligheder i form af parkeringspladser. Steder hvor der er fuldt optrukne linjer op af fortovet, 
er det ikke lovligt at parkere. Det er heller ikke lovligt at parkere på fortovet. Eksempel på parkering
Hvad skete der?:
Det der sker er at jeg køre ude fra gården på evocity og drejer til venstre ud mod tunnellerne, jeg stopper så for stop skiltet hvor Atypisk kommer kørene, han stopper midt på vejen,
jeg vælger forsigtigt og køre udenom ham og videre, jeg drejer derefter til højre ud mod bunkeren og parkere så på græsset siden af tunnellen, da jeg lige skulle tjekke en steam besked
Gumse vælger derefter og bakke op bag min bil med blink, smider mig ud af bilen uden grund, han ber mig ik gå ud, han skyder den bare med batteringram, han siger jeg holder ulovligt
Jeg prøver stille og roligt at fortælle ham, jeg holder lovligt da der ik er nogen parkeringspladser i nærheden, han begynder så og sige jeg kan holde andre steder men jeg siger til ham igen 
jeg holder lovligt så der er ingen grund til at give mig en bøde for noget jeg ik har gjort, han vælger så og arreste mig hvilket er RDA da jeg ik har lavet nogen ulovlig handling,
 og bøden skulle jeg ik ha haft for han bryder reglerne. Han har hele aftenen været lidt af en troll, skudt folk uden grund, arrestet folk og bare været useriøs med reglerne
Beviser


:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mickey 

 

Har nu også kigget denne video igennem og kan se at Gumse

for anden gang har lavet failRP. Derfor vil jeg tage fat i ham med 

begge dine ban-request på ham. alle spørgsmål skal du stille under 

den anden ban-request så du ikke har to i gang på sammen person

 

//Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.