Hop til indhold
Stavox

[Solved] Dag og Nat cyklus


Holm-Jensen180

Recommended Posts

Hej Stavox :) 

Jeg har et forslag til et der kunne komme en dag og nat cyklus på serveren, jeg har selv denne mod i singleplayer og jeg syntes det kunne give en fed efekt 

i RP siden at man jo så ville få brug af for eksempel forlygter og sådan, eventuelt få nogle gadelygter der virker som kunne lyse byen op. 

Jeg er meget åben om jeres meninger og tanker om dette!

 

Mvh. Adrian :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Addon: Atmos

Dag nat cyklus, har været på serveren før.

 

Grunden til det er blevet fjernet, er fordi i addonet var der også vejr med. Dvs. mange folk laggede i regn/sne vejret. Derfor har der været meget diskussion om, at det skulle fjernes. Det blev så fjernet for lang tid siden, og tror det er derfor det ikke er på serverne nu.

Simpelthen fordi mange folk ikke kan trække regnen og sneet, og derfor begynder at lagge af det.

 

-Martin Holm.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Martin Holm said:

Addon: Atmos

Dag nat cyklus, har været på serveren før.

 

Grunden til det er blevet fjernet, er fordi i addonet var der også vejr med. Dvs. mange folk laggede i regn/sne vejret. Derfor har der været meget diskussion om, at det skulle fjernes. Det blev så fjernet for lang tid siden, og tror det er derfor det ikke er på serverne nu.

Simpelthen fordi mange folk ikke kan trække regnen og sneet, og derfor begynder at lagge af det.

 

-Martin Holm.

Det var ikke sådant lagg. Men mere at det blev for trist når det var nat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, CasperDK - Stavox.com said:

Det var ikke sådant lagg. Men mere at det blev for trist når det var nat.

Folk klagede over laggen i det. Mange synes det var fedt med natten, sådan man kunne få noget mere rp ind i det og for at fx. bruge lygterne til noget.

 

Jeg laggede ikke selv af addonet, men har hørt mange klager om det.

 

De eneste klager jeg hørte vedr. addonet var at de laggede mens det regnede og sneede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Martin Holm said:

Folk klagede over laggen i det. Mange synes det var fedt med natten, sådan man kunne få noget mere rp ind i det og for at fx. bruge lygterne til noget.

 

Jeg laggede ikke selv af addonet, men har hørt mange klager om det.

Jeg mener da ikke der var regn og sne? 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutes ago, AlexanderDKA said:

Da vi havde det var der ikke vejr med. Kun dag og nat. Jeg kunne personligt godt lide det men andre mente at det var for trist om natten. Vi havde intet problem med lag

 

Kan tydeligt huske i har haft vejr addonet med engang for længe siden. Men det er ligemeget, hvis i har et addon til kun nat og dag, ville det være perfekt at få ind på serveren

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, DetBareMads said:

Vi har aldrig haft et vejr addon i alt den tid jeg har spillet. Altså RIGTIG lang tid. Dog har der været dag og nat som skrevet længere oppe, og det var der ingen som kunne lide

Hmm, det er sikkert mig som husker forkert server.

Men synes det er underligt folk så synes det er dårligt at have dag/nat på

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.