Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på - Twitch Jozixer


Flænser

Recommended Posts

Twitch Jozixer

Dit in-game navn: Atypisk

Vedkommendes in-game navn: Twitch Jozixer

Dit SteamID: STEAM_0:0:186187335

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:197401182

Tidspunkt for hændelse: Kl 8:47 er ca starttidspunktet (eftersom jeg ca logge ind der)

Hvad regler er blevet brudt: Han bruger ikke sine butikker/boliger aktivt

Hvad skete der?: Jeg logger ind og ser at Twitch Jozixer ejer freaking mange butikker han ejer bl.a. Danske bank, Butik 2, Circle K, Skyskraberen og Kraftværket jeg skriver så til
Twitch Jozixer her og spørger om han ikke lige gider at sælge butik 2 eftersom han ikke bruger den aktiv hvor han så vælger ikke at svare mig, hvor at jeg så skriver at han skal altså
lige sælge sin butik hvis han ikke bruger den aktivt, han vælger så at komme og sætte et skrivebord og en stol og sige ''så nu bruger jeg den'' hvor han derefter går igen (aka han bruger den ikke aktivt)
jeg vælger så og filme de steder han ejer for så at ligge det herind, dog har jeg kun beviser på at han ejer Danske bank, Cicle k og butik 2

Beviser:  
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.