Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


Marius :D

Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:1:106492494

Hvorfor Skal jeg unbannes: Jeg skal unbannes fordi det startede med at min ven som hedder johnny john ingame han blev bannet inde på stavox af en er jeres staffs og da han blev bannet så loggede han ind på min acc fordi han kunne min kode men nu har jeg skiftet den har først fundet ud af at han har gjort det i dag så jeg vil meget gerne ansøge om unban fordi syntes virkelig at det er en fed server og kan ikke helt komme ind på TS'en så vis i kunne kontakte mig på discord så ville det være fedt jeg tror vidst mit ingame name var Dicki Jones 

 

Discord: Marius Kühl#9441

 

 

Mvh Marius Kühl

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Marius. 

Jeg har kigget lidt på din straf historik, her kan jeg se du før har modtaget perm ban, for troll og andet. Du har kun 29 timer på serveren, så 2 permbans er rimelig voldsomt i forhold til hvor "ny" du nu er. 
Hvordan kan jeg vide at du ikke kun søger om unban for at komme ind og troll igen? Samt hvordan skal din ven ikke komme ind på din account igen, når han nu har gjort det en gang? 

- møs 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har skiftet koden og taget steam guard på så der er ingen mulighed for at nogen som helst kan komme ind Jeg tror også det er lang tid siden jeg blev bannet har intet mål om at trolle synes det er virkelig hyggeligt at spille på jeres server, fordi alle mine venner spille også på den. 

 

Mvh Marius 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er det ikke mig der kan lukke den, men jeg bannede dig. 
 

din konto er ikke alene en tydelig alt, som kun har været brugt til troll, men på samme tid er den blevet brugt af Johnny John som var med til at ødelægge økonomien, og duplikere et sindssygt beløb af penge. Lad @Dynn tage sig af denne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.