Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] unban request nummer 3


Warmarcus

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:0:425895348

Hvorfor skal du unbannes: fordi jeg ville spille på serveren og ville spille med mine venner igen de savner  at jeg ikke er inde vi spillede meget sammen ville tilbage plz lad mig komme tilbage 

 

jeg tager alt skylden for hvad jeg har gjort ved godt det hele af hvad boten skriver og det respektere jeg 

 

ps hav en god dag alle jer admins håber ikke i kommer ud for det samme som @dalle 

 

mvh 

server navn: Marcus

real life: marcus hansen

forum: marcus1234s

 

mikk hav en god dag

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Jobabuse + Flabet i case + Micspam + Løgn i case + Stunstick abuse + LTAP - Generelt troll

Navn: Marcus

AdminID: STEAM_0:0:151918921 - Dalle [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 30-11-19 13:03


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 15/12/19, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.